728 x 90

-

روز شنبه دمای بندر ماهشهر به ۷۳درجه رسید

-

گرمای بندر ماهشهر
گرمای بندر ماهشهر
موج گرما در بندرماهشهر به دنبال موج گرمای شدید و بی‌سابقه در بسیاری از مناطق ایران و خاورمیانه : 
به گزارش رسانه‌های بین‌المللی در توضیح محاسبه این میزان از گرما توضیح دادند که میزان گرما با محاسبه میزان دما و همچنین رطوبت به دست می‌آید که بر این اساس هموطنانمان در این منطقه دمای 46 درجه سانتیگراد ماهشهر با در نظر گرفتن میزان رطوبت 90درصدی آن را به میزان 73درجه احساس می‌کنند.

ارگانهای بین‌المللی هواشناسی اعلام کرده‌اند که گرمای بالا 51 درجه سانتیگراد امکان سکته را بیشتر می‌کند که نمونه اخیر آن موج گرما در پاکستان بود که باعث مرگ 1200تن شد.

علاوه بر ماهشهر، تقریباً در سطح کشور دمای هوا افزایش بی‌سابقه یافته است و بسیاری از هموطنانمان را که از امکانات کافی برای مقابله با گرما برخوردار نیستند در مضیقه قرار داده است. پس از این تغییر جوی شدید، رژیم آخوندی به جای اعلام آمادگی برای ایجاد تسهیلات برای مردم میهنمان، این خبر را به شکلی منعکس کرده که‌گویی اتفاقی نیفتاده است.

مطابق پیش‌بینیها، دمای هوای ایران و خاورمیانه در چند روز آینده تغییری نخواهد کرد.

بالاترین میانگین درجه هوایی که در خاورمیانه به ثبت رسیده به سال 2003 بر می‌گردد که در آن سال گرمای منطقه ظهران در عربستان به 81 درجه سانتیگراد رسید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f5a7904e-1804-4baa-a5cf-52d029659ad9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات