728 x 90

اعتياد و مواد مخدر,

اعتراف یک کارگزار حکومتی: مواد مخدر از نان بربری هم در دسترس‌تر است

-

اعتیاد
اعتیاد
علی‌اکبر انجمنی شهردار منطقه ۱۵ تهران اعتراف کرد: مواد مخدر از نان بربری هم در دسترس‌تر است.
این مهره رژیم گفت: با این‌که برای جمع‌آوری معتادان و آسیب‌های اجتماعی، قرارگاهی تحت نظارت وزارت کشور راه‌اندازی شده که در آن دستگاههای مختلف از جمله نیروی انتظامی، ستاد مبارزه با مواد مخدر، مسکن و شهرسازی، بهزیستی، وزارت بهداشت، شهرداری، کمیته امداد امام خمینی (ره)، قوه قضاییه، چند سازمان مردم نهاد و چندین دستگاه دیگر دارای مسئولیت هستند اما هیچ‌یک از این سازمانها، نهادها و ارگانها به وظیفه خود عمل نمی‌کنند.
وی همچنین تأکید کرد: در حالی‌که این دستگاهها، عضو این قرارگاه هستند و حضورشان جزو وظایف آنهاست ولی با این وجود، به آنها حقوق هم پرداخت می‌کنیم اما باز هم معتادان در خیابانهای اصلی حضور دارند.
وقتی من به مساجد برخی محله‌های منطقه 15 می‌روم، اهالی به من می‌گویند آقای انجمنی، این‌جا مواد مخدر را از نان بربری و حتی آب خوردن راحت‌تر پیدا می‌کنیم. می‌گویند ماشین، منزل و اموالشان، در این مناطق امنیت ندارد؛
لازم به یادآوری است که عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور حسن روحانی نیز سال گذشته در جلسه غیرعلنی مجلس ارتجاع با اشاره به وجود صد هزار معتاد خیابانی گفت: یک میلیون و ۴۰۰ هزار کودک در خطر اعتیاد به مواد مخدر قرار دارند و مصرف شیشه تنها در عرض دو سال از زیر چهار درصد به ۲۲ درصد رسیده است.
آنچه که منابع رسمی رژیم کتمان می‌کنند این واقعیت است که سرنخ تولید و توزیع مواد مخدر در رژیم ولایت‌فقیه در انحصار سپاه پاسداران بوده که با تشکیل کارگاههایی در نقاط مختلف حتی در کشور همسایه افغانستان، تولیدات خود را تا کشورهای عربی تحت نفوذ خود و از آنجا تا آسیای دور و آمریکای لاتین صادر می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4621ee0e-557d-414d-a98c-ddcfc1af5697"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات