728 x 90

اخبار اعتراضي,درگیری با مزدوران,

تهران - درگیریهای مردمی و گوشمالی مزدوران در نقاط مختلف

-

مقابله نیروی  انتظامی با جوانان در تهران
مقابله نیروی انتظامی با جوانان در تهران
شهر تهران روز جمعه 9مرداد به‌رغم آماده‌باش‌های ارگانهای سرکوبگر به‌خاطر برگزاری نمایش جمعه صحنه درگیریهای مردمی و گوشمالی مزدوران در نقاط مختلف بود.
 
صبح روز جمعه در خیابان انقلاب نزدیک دانشگاه تهران، دو جوان موتورسوار یک بسیجی را به‌شدت گوشمالی دادند. وی در حال پخش تراکتهای تبلیغاتی رژیم بود که مورد تهاجم جوانان قرار گرفت، و تراکتهایش پاره و خودش مضروب و مجروح بر جای ماند. جوانان از صحنه دور شدند و گشتهای موتوری رژیم که خودشان را به صحنه رساندند چیزی عایدشان نشد.
 
در بام توچال تهران نیز جوانان و مردم با مزدوران انتظامی درگیر شدند. مزدوران به بهانه‌های آخوندساخته بدحجابی مزاحم دو دختر جوان شده بودند.
مزدوران در وحشت از هجوم جمعیت از گاز اشک‌آور استفاده کردند. اما در برابر ایستادگی جوانان حاضر در صحنه نتوانستند کسی را دستگیر کنند و ناگزیر از عقب‌نشینی شدند.
 
در پست ایست بازرسی بزرگراه بابایی تهران در ساعت ۱۳.۳۰ جمعه 9مرداد، یک جوان موتورسوار حاضر به ایست و مورد بازرسی قرار گرفتن نشد و با عبور از میان گله مزدوران یکی از آنان را که می‌خواست مانع او شود نقش بر زمین کرد و از صحنه دور شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2553d269-aa0e-489b-882f-6a0eeaf398fb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات