728 x 90

اخبار اقتصادی,

دولت حسن روحانی شیر را هم از سبد غذای مردم ایران ربوده است

-

روحانی شیر را هم از سبد غذای مردم ایران ربود
روحانی شیر را هم از سبد غذای مردم ایران ربود
روز 8مرداد خبرگزاری حکومتی ایسنا اعتراف یک کارگزار رژیم را منتشر کرد که گفته است: صنایع لبنی اعلام می‌کند که روزانه ۱۶ درصد یعنی معادل ۲۷۰۰ تن شیر مازاد مصرف وجود دارد و انبار‌های کارخانه‌ها مملو از شیر خشک است.
 
این کارگزار حکومتی که کاوه زرگران نام دارد و تحت عنوان رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و صنایع غذایی اتاق بازرگانی تهران سخن می‌گفت، نگفت این میزان مازاد، در شرایطی است که مطابق برآورد خود وزارت بهداشت رژیم مصرف شیر در ایران یک چهارم کشورهایهای توسعه یافته است. در حالی که مصرف سرانه شیر در سال برای کشورهای توسعه یافته از 500 تا 300 کیلو ارزیابی شده است، در ایران تحت حاکمیت آخوندها این میزان در خوش‌بینانه‌ترین برآوردها توسط خود رژیم 85 کیلو برآورد شده است و علت مازاد بر مصرف شدن شیر کارخانه‌ها، را باید در فقر مردم و ناتوانی آنها در خرید این مادهٴ غذایی لازم جستجو کرد.
 
در دو ساله دولت حسن روحانی قیمت شیر حداقل 4 بار به‌صورت رسمی افزایش یافته است و هر بار از میزان تقاضا و خرید مردم به‌صورت چشمگیری کاسته شده است. آخرین بار در هفته گذشته وزارت صنعت، معدن و تجارت در بخش‌نامه‌ای ‌اعلام کرده که ۱۸ ماده غذایی در صورت موافقت سازمان حمایت
 
مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان می‌توانند تا شش درصد افزایش قیمت داشته باشند. شیر در صدر این جدول قرار داشت، دولت حسن روحانی شیر را هم از سبد غذایی اقشار ضعیف و متوسط مردم ربوده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/90d0af86-a7d0-49f8-a188-677fa816bdef"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات