728 x 90

پرونده هسته ای ایران,مذاكرات هسته اي,افشاگريهاى ات

اذعان سپاه پاسداران به تحمیل زهر اتمی در اثر افشاگریهای مجاهدین و مقاومت ایران

-

افشاگریهای اتمی مقاومت ایران
افشاگریهای اتمی مقاومت ایران
سپاه پاسداران ولایت‌فقیه و نیروی تروریستی قدس، درباره تحمیل زهر اتمی به رژیم در اثر افشاگریهای مجاهدین، نوشتند: «آغاز روند فشار به جمهوری اسلامی به سال 1381 باز‌ می گردد؛ جایی که مجاهدین در 23مردادماه آن سال طی یک مصاحبه مطبوعاتی کلید پروژه فشار به ایران هسته‌یی را زد... اما نقش آفرینی مجاهدین در این خصوص زمانی اوج گرفت که آنها موضوع تأسیسات فردو را در مجامع بین‌ المللی مطرح کردند. تأسیساتی که در دل کوه و با امنیتی بی‌نظیر توسط متخصصان ساخته شده بود و قرار بود شروع به‌کار آن در نامه‌یی به آژانس اعلام شود. اما درست چند روز پیش از ارسال این نامه، مجاهدین... از طریق سمپاتهای خود خبر ساخت این تأسیسات را اعلام کردند.

در سوزنامه سپاه پاسداران و نیروی تروریستی قدس، در مورد افشاگریهای اخیر مجاهدین و مقاومت ایران آمده است: مجاهدین این نکته را به خوبی درک کرده بودند که پرونده هسته‌یی یکی از مهم‌ترین موضوعات بین‌‌المللی در سطح جهان است... از این‌رو آنها اخیراً پس از تفاهم ایران و 1+5 تلاش زیادی برای برهم زدن این مذاکرات و توافق انجام دادند و حتی مدعی شدند که «یک هیأت از کره شمالی متشکل از کارشناسان هسته‌یی و موشکی در ماه آوریل از یک سایت نظامی در نزدیکی تهران بازدید کرده‌اند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ca93ea9b-959c-4aef-9b6e-36c05bcd290c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات