728 x 90

اعترافهای سردمداران رژیم به قتل‌عام وحشیانهٴ زندانیان سیاسی– آخوند مهدی کروبی

آخوند مهدی کروبی
آخوند مهدی کروبی
آخوند مهدی کروبی: کدام خون به ناحق ریخته شده؟
(روزنامه کیهان- 13مرداد78)
«منافقان محاربی که در آن دوران هر‌ روز در کوی و برزن، نماز جمعه‌ها و یا اماکن مهم دولتی، آن ترورها، بمب‌گذاریها و جنایتها را انجام دادند و بسیاری از مردم انقلابی و در صحنه یا مسئولان مملکتی را به‌شهادت رساندند، تا آنجا که هنوز داغ ایشان و فقدان وجودشان کاملاً محسوس است و با این‌که به‌ایشان این امکان داده شد که توبه کنند و به ‌آغوش ملت و نظام اسلامی باز گردند، تا در جرایم آنها تخفیف نیز داده شود، می‌بینیم که عده‌یی از ایشان بر ‌مواضع باطل خود پافشاری می‌کنند»..
و قبل از پیروزی سپاهیان اسلام در عملیات مرصاد، درون زندان آشوب به‌راه می‌اندازند و آن دسته از زندانیان که به نظام اسلامی اظهار وفاداری کرده‌اند را کتک می‌زنند وقتی با این افراد برخورد می‌شود، شما از آن به‌عنوان (خون به ناحق ریخته شده یاد می‌کنید)! حال من می‌پرسم آیا خفه کردن یک سید روحانی وارسته و زاهد که بیش از هفتاد سال داشت یا به‌چاه انداختن و کشتن یک روحانی دیگر و… خون به‌ناحق ریخته است یا برخورد با آن منافقان جنایتکار؟

منافقین کوردلی که [با] … به‌شهادت رساندن عالیترین مقامات کشوری… و همدستی و همکاری با نیروهای بعثی عراق در دوران جنگ برای تجزیه کشور که حتی گروه‌های مخالف جمهوری اسلامی (اپوزیسیون) به‌خاطر خیانت به کشور و تمامیت ارضی ایران و حس وطن‌دوستی آنان را محکوم می‌کردند. بسیار متأسف و متعجبم». «منافقان به‌سزای اعمالشان رسیدند»... !
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/289f16a0-9535-40ef-84dc-37d6f04af45a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات