728 x 90

اخبار اعتراضي,

تجمعات اعتراضی کارگران، کارمندان، کشاورزان و بازماندگان قربانیان سیل در اراک، تهران، کرج، ایلام و خمین

-

 -
-
روز 30تیر تهران و چند شهر دیگر شاهد خروش و اعتراض اقشار مختلف به جان آمده از سیاستهای رژیم بود.
 
در تهران دست فروشان به جان آمده از حوالی میدان فردوسی تا چهار راه استانبول به نیروهای سرکوبگر رژیم درگیر شدند. ایادی رژیم که پیش‌بینی نمی‌کردند سطح درگیری گسترده شود، با وارد کردن تعداد زیادی مزدور تلاش کردند با دستگیری دستفروشان که تن به اخاذیهای آنها نداده بودند، صحنه را جمع کنند اما جوانان و مردم شاهد صحنه به کمک دستفروشان آمده و مانع مزدوران شدند، مزدوران ناگزیر به عقب‌نشینی شدند.
 

 

 

 

در کرج خانواده‌های قربانیان سیل یکشنبه، با تجمع اعتراضی در برابر پزشکی قانونی این شهر به سیاست سکوت و بی‌عملی رژیم در مورد رسیدگی به قربانیان سیل و خسارت دیدگان خشم خود را ابراز کردند. تجمع‌کنندگان از پاسخگو نبودن مراکز حکومتی به وضعیت عزیزان مفقود شده خود معترض بودند. رژیم تعداد واقعی قربانیان سیل در 14 استان را برای سرپوش گذاشتن بر بی‌عملی خود کتمان کرده است.
 
در اراک گروهی از کشاورزان مناطق شازند و خنداب در مقابل اداره تعاون کشاورزی این شهر دست به تجمع زده و ضمن اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتشان خواستار پول جو و گندمی که به رژیم داده بودند شدند.
 
در ایلام گروهی از کارکنان پیمانی دانشگاه این شهر که به‌طور ناگهانی از کار اخراج شدند دست به تجمع اعتراضی زدند.
 

 

 
در خمین هم گروهی ازکارگران اخراجی شرکت طلای سارینا در اعتراض به پرداخت نشدن دو ماه حقوقشان تجمع کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e2379a10-f56c-4726-b58c-c89d08f5d818"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات