728 x 90

دریاچه ها و تالاب های ایران,

نابودی ۴ تا ۶هزار هکتار از باغهای تهران

-

باغ های تهران
باغ های تهران
یکشنبه 21تیر 94 یکی از کارگزاران حکومتی در تهران گفت: بیش از ۴ هزار هکتار از باغ‌های تهران تخریب شده‌اند.
پیروز حناچی کارگزار رژیم در شورای عالی معماری و شهرسازی، می‌گوید بر اساس گزارش کمیسیون محیط زیست تهران تخمین زده می‌شود که بین ۴ تا ۶ هزار هکتار از باغ‌های تهران از بین رفته است.
او می‌افزاید: که بر اساس بررسیهای صورت گرفته تخریب بیش از ۴ هزار هکتار باغ در تهران حتمی است و کاهش کیفیت هوای تهران بی‌ارتباط با تخریب این باغ‌ها و ساختمان‌سازیهای صورت گرفته نیست.
این کارگزار رژیم اذعان می‌کند از باغ‌های منطقه ’ازگل’ تهران تقریباً چیزی باقی نمانده و همه تبدیل به ساختمانهای بلندمرتبه شده‌اند.
لازم به یادآوری است علاوه بر تخریب باغ‌ها که از دو دهه پیش آغاز شد، تخریب ریه‌های تنفسی تهران و نابودی اراضی جنگلی تهران از شمال و شمال شرق شهر تا جنوب شرق و جنوب آن بخشی از فاجعه زیست محیطی است که در حکومت آخوندی اتفاق افتاده است. نیروهای مسلح رژیم به‌خصوص سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، ارتش وزارت بدنام اطلاعات و سایر ارگان سرکوبگر رژیم با غارت اراضی جنگلی پارکهای طبیعی خجیر، و تبدیل آن به مناطق مسکونی، پادگانهای آموزشی و یا مراکز تحقیقات هسته‌ای و موشکی، طبیعت تهران را نابود کردند و باعث افزایش انواع بیماریهای ناشناس در اثر آلودگی فزاینده هوا شدند. .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bda13ec5-4c39-4f7d-8aee-b593c6f28aba"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات