728 x 90

اخبار اعتراضي,

اعتراضات مردمی و تجمعات اعتراضی پرستاران در مشهد، تالش، چابهار و ابهر

-

 -
-
در ادامه اعتراضات و تجمعات مردمی در شهرهای مختلف، در چند روز گذشته شاهد ادامه اعتراضات و تجمعات معلمین و مالباختگان و تاکسیرانان در مشهد، و تجمع پرستاران در تالش و تجمع جمعی از دانشجویان دانشگاه آزاد بین‌المللی در چابهار بودیم.

مشهد - جمعه 19تیرماه پس از افطار، جمعی از معلمین مشهد در اعتراض به ادامه بازداشت اسماعیل عبدی دبیرکل کانون صنفی معلمان، دست به تجمع زدند و با در دست داشتن پلاکاردهایی خواستار آزادی اسماعیل عبدی شدند.
 
 
 
 
 
 

- روز پنجشنبه 18تیرماه 94 جمعی از مالباختگان مؤسسه غارتگر میزان در اعتراض به عدم پرداخت سپرده‌های خویش بعد از گذشت دو ماه در برابر استانداری خراسان رضوی در شهرستان مشهد تجمع کردند.
 
 
 
- شنبه 20تیرماه 94 بیش از 100نفر از تاکسیرانان مشهدی در اعتراض به وضعیت شغلی خویش در میدان نمایشگاه مشهد تجمع اعتراضی برگزار کردند و نسبت به این‌که در اثر شرایطی که هست درآمدشان کفاف زندگی‌شان را نمی‌دهد اعتراض کردند.

 

 
تالش - روز شنبه 20تیرماه 94 جمعی از پرستاران بیمارستان موسوم به شهید نورانی تالش در اعتراض به عدم اجرای طرح عملکرد در برابر درب اورژانس این بیمارستان تجمع اعتراضی برگزار کردند و خواهان اجرای طرح عملکرد شدند

چاه بهار- جمعی از دانشجویان دانشگاه بین‌المللی چابهار صبح روز شنبه 20تیرماه 94 در اعتراض به بلاتکلیفی خویش از سال 1392 تا کنون و عدم تشکیل کلاسهای آموزشی این دانشگاه برخلاف وعده مدیرعامل منطقه آزاد چابهار مبنی بر دایر کردن کلاسهای این دانشجویان در برابر ساختمان سابق این دانشگاه تجمع کردند.

 

 
ابهر - ورشکستگی دانشگاه آزاد ابهر و بیکار شدن 250نفر از کارکنان دانشگاه
دانشگاه آزاد واحد ابهر به‌دلیل کمبود دانشجو در وضعیت انحلال قرار گرفته است.
یکی کارکنان دانشگاه گفت: این دانشگاه به‌دلیل کمبود دانشجو و تأمین نبودن هزینه‌هایش، کارمندان غیررسمی را اخراج کرده و تعدادی را نیز برای مرخصی یکساله فرستاده و از کارمندان رسمی باقیمانده می‌خواهد که به‌صورت غیررسمی به کارشان ادامه دهند. غیررسمی کردن کارمندان رسمی به‌معنی دست بازداشتن برای اخراج و نپرداختن مطالبات جانبی می‌باشد.
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8c275309-984b-4be0-9f39-9e5ade597b19"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات