728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,

سخنرانی پدر برایان میدوی-رئیس شبکه کلیساهای پروتستان در استرالیا در کنفرانس اسلام دموکراتیک و بردبار علیه ارتجاع و بنیادگرایی - تیر۱۳۹۴

-

پدر برایان میدوی - رئیس شبکه کلیساهای پروتستان در استرالیا
پدر برایان میدوی - رئیس شبکه کلیساهای پروتستان در استرالیا
خانم رجوی، این مایه افتخار ما است که از استرالیا این‌جا حضور داشته باشیم. ما این مسیر را با مجاهدین از سال 1993 در استرالیا طی کرده‌ایم.
ما هیچ درکی از قیمتی که حضور در این‌جا دارد نداریم. ما در میان صدها هزار نفر ایستادیم که به چیزی بهتر ایمان داشتند، اما نه برای خود، بلکه برای خلقی که به آن متعلق بودند. و امشب، ما متعلق به آنها هستیم. و امشب ما متعلق به یکدیگر هستیم. اگر اشتباه نکنم، معتقدم آنچه در این محل میان ما وجود دارد آغاز دورانی جدید برای بشریت است. این درک و فهم من است که بشریت در میان همه اختلافات خود، از نوع نژادی، جنسیتی، قومی، عشیرتی و مذهبی، هرگز مردمانی به خود ندیده است که احترام و عشق برابر به یکدیگر نثار کنند. من این را امشب شاهد بوده‌ام. من از استرالیا می‌آیم و پیروی عیسی مسیح مقدس هستم. من 47سال است که در استرالیا در خدمت او بوده‌ام. اما در این گردهمایی امشب من متعلق به همه چیز آن هستم. من از جانب بسیاری از مردم استرالیا سخن می‌گویم که مایلند صدای خود را بلند کنند، از دستان خود استفاده کنند و در مکانی بایستند که ما خواهیم دید استبداد مذهبی فاشیستی توسط قدرت و قلوب افراد عاشق و بخشنده سرنگون شود. این افراد می‌خواهند در خانه‌های خود زندگی کرده، خانواده‌های خود را بزرگ کنند، با دستان خود کار کنند و این جهان را تبدیل به مکانی کنند که زندگی در آن ارزشش را داشته باشد. من به این معتقدم و به این دلیل است که امشب این‌جا حضور دارم.
اگر بتوانم فقط با یک دعای کوتاه حرفهایم را به پایان برسانم. باشد تا خداوند متعال قلوب ما را پر از قدرت و عزم جزم کند باشد تا او عزم ما را پر از قدرتی برای ایستادگی کند تا هر چند مدت که لازم باشد و هر چقدر که باید، تا شاهد محقق شدن خواسته وی بر تمام مردمان باشیم به‌طور خاص امشب به فکر ساکنان کمپ لیبرتی هستیم که قهرمانان این آرمان هستند باشد که خداوند رحمت خود را نثار آنها کند، ما را با آنها مورد رحمت قرار دهد، و کشور بزرگ ایران و خاورمیانه را مورد رحمت خود قرار دهد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/59006103-9979-4af9-871d-be529c0d86bd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات