728 x 90

اخبار سوريه,

مقاومت رزمندگان سوریه در زبدانی سوریه و انفجار مقر مزدوران اسد در خالدیه - حلب

-

رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
رزمندگان به مقاومت در شهر زبدانی ادامه می‌دهند. آنها تعدادی بیشتری از نظامیان اسد و مزدوران حزب‌الشیطان را از پای درآوردند.
تلویزیون اورینت 940418
مخالفان در حومه دمشق گفتند: تعدادی از مزدوران حزب‌الشیطان و نیروهای اسد در جریان درگیریهای شدید با رزمندگان در اطراف قلعه الزهراء در شهر زبدانی به هلاکت رسیدند. رزمندگان یورش نیروهای دشمن به مواضعشان را درهم شکستند. بعد از این ضربه، خودروهای حزب‌الشیطان از کوه غربی به سمت ارتفاعات مرز لبنان عقب‌نشینی کردند.
همزمان جنگنده‌های دشمن محله‌های مسکونی شهر را به‌شدت بمباران کردند. هلیکوپترها نیز شهرک کناری زبدانی را با بیش از 12 بشکه انفجاری هدف قرار دادند.

 

رزمندگان طی یک عملیات موفق مقر نیروهای اسد در محله خالدیه را منفجر کردند.

تلویزیون اورینت 940419
در برخی از مناطق شهر حلب درگیریهای شدیدی بین رزمندگان و نیروهای اسد در جریان است. رزمندگان تعدادی از مواضع دشمن را مورد تهاجم قرار دادند.
رزمندگان یک مقر نیروهای اسد در محله خالدیه را با بمب دست‌ساز و طی یک عملیات نفوذ منفجر کردند.
همزمان محله خالدیه شاهد درگیرهای شدید بین رزمندگان و نیروهای دشمن بود. رزمندگان با تیربارهای سنگین و ضدهوایی و تانک مواضع و مراکز تجمع نیروهای اسد را مورد تهاجم قرار دادند.
درگیریهای مشابهی نیز در سایر محله‌های حلب جریان داشت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/077914a5-f7b5-48c7-ae13-42791d295dae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات