728 x 90

شبه‌نظامی,بنیادگرایی اسلامی,تحریم‌ها علیه ایران,

اظهار نگرانی از کاهش تحریمها و صرف میلیاردهای دلار برای تقویت تروریسم

-

حمايت و پشتيبانى رژيم ايران از نيروى تروريستى قدس جهت بىثبات كردن منطقه
حمايت و پشتيبانى رژيم ايران از نيروى تروريستى قدس جهت بىثبات كردن منطقه
سایت دیلی بیست (The Daily Beast ) روز چهارشنبه 17تیر 94 گزارش کرد یک مقام دولت آمریکا نسبت به میلیاردها دلاری که در اثر کاهش تحریمها در صورت توافق اتمی در اختیار رژیم ایران قرار خواهد گرفت و می‌تواند صرف تقویت تروریسم گردد، اظهار نگرانی کرد.
یک مقام وزارت‌خارجه آمریکا به دیلی بیست گفت: ما البته آگاه و نگران این موضوع هستیم که به‌رغم نیازهای عظیم مالی در داخل ایران بخشی از نتایج کاهش تحریمها می‌تواند توسط رژیم ایران برای تأمین مالی اقدامات بی‌ثبات کننده مورد استفاده قرار گیرد.
این مقام وزارت‌خارجه گفت ”ایالات متحده به رژیم ایران همان‌گونه که هست نگاه می‌کند: اصلی‌ترین دولت حامی تروریسم در جهان، حامی گروه‌های تروریستی مانند حزب‌الله، پشتیبان بی‌رحمی و قساوتهای رژیم بشار اسد در سوریه و نیروی بی‌ثبات کننده در یمن“..
دیلی بیست در مقاله خود نوشت: حسن نصرالله رئیس حزب‌الله لبنان در مصاحبه‌یی گفته است: یک ایران ثروتمند و قوی قادر خواهد بود بیش از هر زمانی در کنار متحدان و دوستان خود بایستد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/03c6641e-6ae0-45ac-a33a-1507399d0fdd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات