728 x 90

اذيت و آزار زندانيان,

وخامت حال سه زندانی سیاسی در زندان گوهردشت کرج

-

وضعیت اورژانسی سه زندانی بیمار در رجایی شهر
وضعیت اورژانسی سه زندانی بیمار در رجایی شهر
سه زندانی بیمار فواد مقدم، اسدالله هادی و محمد سیف‌زاده که در گوهردشت زندانی هستند هم‌اکنون نیازمند درمان فوری و در شرایط اورژانسی قرار دارند، به‌دلیل نبود تهویه، گرمای هوا و بسته بودن تمام روزنه‌های تنفسی در این سالن، وضعیت این سه زندانی بیمار در سالن ۱۲ زندان گوهردشت رو به وخامت نهاده و باعث بروز مشکلات پزشکی برای آنها شده است.
دژخیمان در زندان گوهردشت در یک اقدام غیرانسانی، تمام پنجره‌ها و دریچه‌های این زندان را با ورقهای آهنی پوشانده‌اند.
این در حالی است که زمان هواخوری در این زندان کمتر از سه ساعت در طول شبانه‌روز است و زندانیان در ساعتهای اوج گرما یعنی ظهرها، اجازه استفاده از آن را دارند.
 
ماشاالله حائری، شاهرخ زمانی، پیروز منصوری، صالح کهن‌دل، خالد حردانی، اصغر قطان و شهرام پورمنصوری از جمله زندانیان این بند هستند که هم‌چنان از درمان پزشکی و برخورداری از امکانات پزشکی مناسب محروم هستند.

بیشتر بخوانید
زندانی سیاسی اسدالله هادی از زندانیان دهه 60 و هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران به‌دلیل وضعیت اورژانس روز سه‌شنبه 14خرداد 94 از زندان گوهردشت کرج به بیمارستان قلب تهران منتقل شد. وی به‌دلیل عمل جراحی قلب بایستی مستمراً در خارج از زندان تحت کنترل پزشکان باشد، اما دژخیمان رژیم آخوندی به‌دلیل ضدیت هیستریک با هواداران مجاهدین از این امر ممانعت به‌عمل می‌آورند.

روز جمعه 5تیرماه 94 ساعت 21 زندانی سیاسی اسدالله هادی در حالی به زندان عودت داده شد که تنها سه روز از عمل جراحی کمرش می‌گذشت. وی بدون هیچ مراقبت درمانی در حالی‌که به دشواری حرکت می‌کرد، به اجبار به زندان گوهردشت کرج برگردانده شد. دژخیمان قوه قضاییه و زندان در مقابل اعتراض این زندانی که طبق نظر اطباء جراح بایستی بیمار دو ماه تحت نظر مستقیم متخصصان باشد، پاسخ داده‌اند که ما کاری نداریم و این سازمان زندانهاست که به تعهداتش عمل نکرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/64aea0df-fbb0-431c-813a-ba8e7b394f3b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات