728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,

سخنرانی آلن درشویتز - برجسته‌ترین حقوقدان و وکیل جنایی بین‌المللی در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس - 23خرداد 94

-

آلن درشویتز - برجسته‌ترین حقوقدان و وکیل جنایی بین‌المللی
آلن درشویتز - برجسته‌ترین حقوقدان و وکیل جنایی بین‌المللی
به‌عنوان استاد قانون جنایی به‌مدت نیم قرن، می‌توانم به شما اطمینان دهم که سران (رژیم) فعلی ایران، بدترین جنایتکاران جنگی بین‌المللی در قرن بیست و یکم هستند.
آنها و عواملشان دست به قتل زده‌اند و دستانشان آغشته به خون صدها هزار مرد، زن و کودک بی‌گناه است
آنها به‌خاطر تحریک به نسل‌کشی جنایتکاران جنگی محسوب می‌شوند. هر دادستان منطقی که اعمال گسترده جنایتکارانه آنها در حوزه اختیاراتش قرار بگیرد بر پایه اصل اولویت دادن به محاکمه بدترینها، بدون درنگ سران (این رژیم) را در مقابل یک دادگاه بین‌المللی قرار خواهد داد.
اما آنها از عدالت معافند، زیرا ایران عضو دادگاه جنایی بین‌المللی نیست. به‌جای این‌که برای جنایتهای گسترده آنها، علیه‌شان اعلام جرم شود، با رفع تحریمها در مقابل وعده‌های توخالی آخوندها برای تعویق جاه‌طلبیهای تسلیحات اتمی‌شان، به آنها پاداش داده می‌شود.
زمان عدالت فرا رسیده و خیلی هم از آن گذشته است. من امروز پیشنهاد می‌کنم، یک دادگاه بین‌المللی تشکیل شود، شامل پژوهشگران مورد احترام، دادستانها و قضات پیشین برای تحقیق و گزارش‌کردن درباره جنایات بین‌المللی این جنایتکاران بین‌المللی.
چنین گروهی می‌تواند تحت ریاست مثلاً دادستان اصلی پیشین دادگاه جنایی بین‌المللی لوییس اوکامپو باشد و یا تحت ریاست وزیر پیشین دادگستری کانادا ایروین کاتلر و یا فردی که امشب از او شنیدیم، دادستان کل پیشین انگلستان، لرد گلداسمیت. افراد خیلی زیاد و معتبری هستند که می‌توانند در چنین دادگاه بین‌المللی خدمت کنند. جهان باید نسبت به جنایات این رژیم آگاه شود و همچنین نسبت به جنایتکارانی که الآن بر کشور فوق‌العادهٴ ایران حکم‌رانی می‌کنند. من آموزش و صحبت علیه این بی‌عدالتی را متوقف نخواهم کرد تا وقتی جنایتکارانی که هم‌اکنون بر ایران حکومت می‌کنند، به‌پای عدالت آورده شوند. متشکرم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4835c8d3-39e0-43b8-8cdb-c65095cf9c79"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات