728 x 90

اخبار اعتراضي,

تجمعات اعتراضی در شهرهای مریوان (مرز باشماق)، هرسین کرمانشاه ، مهران، سنندج

-

 -
-
مریوان- تجمع اعتراضی رانندگان خودروهای سنگین حمل بار در گمرگ باشماق
روز یکشنبه 31خرداد 94 رانندگان خودروهای سنگین حمل بار در پایانه مرزی مریوان در مرز باشماق به‌دلیل بسته شدن مرز، امکان جابه‌جایی بار را نداشتند که در اعتراض به این اقدام در محل پارکینگ این پایانه تجمع اعتراضی کرده و خواستار حل این مشکل شدند. 

تجمع اعتراضی اهالی روستای زوالوند هرسین در اعتراض به بی‌آبی
روز یکشنبه 31خرداد اهالی روستای زوالوند در شهرستان هرسین در اعتراض به قطع آب در ماه رمضان و بی‌توجهی به شرایط مردم در ماه رمضان در محل بخشداری، تجمع اعتراضی کردند. روستاییان معترض می‌گفتند چرا طی چند روز اخیر ایادی رژیم به‌رغم فشار زیادی که در شرایط روزه‌داری بر روی خانواده‌های محروم این روستا وجود دارد هیچ اقدامی برای حل این مشکل نکرده‌اند.
 


اعتصاب رانندگان حمل سیمان در شرکت سیمان شهرستان مهران
روز یکشنبه 31خرداد 94 گروهی از رانندگان حمل سیمان وابسته به شرکت سیمان در شهرستان مهران، بابت دو ماه حقوق پرداخت نشده خود، دست به اعتراض و اعتصاب زدند و ازجابه‌جایی سیمانهای شرکت خودداری کردند و گفتند تازمانی که حقوق عقب‌افتاده را دریافت نکنند، بار سیمان شرکت را جابجا نمی‌کنند.

سنندج - تجمع اعتراضی گروهی از کارکنان اخراجی اداره میراث فرهنگی
روز یکشنبه 31خرداد تعدادی از پرسنل پیمانی اداره میراث فرهنگی سنندج در اعتراض به اخراج ناگهانی، اقدام به تجمع اعتراضی در محل اداره میراث فرهنگی سنندج کردند و خواهان بازگشت به‌کار و رسیدگی به شکایاتشان شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4ecc355c-b7a3-4a2e-b9dd-4748ae0a2e5a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات