728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,

سخنرانی استرون استیونسون - رئیس بنیاد اروپایی آزادی عراق در گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس

-

--
--
خانم‌ها و آقایان، اجازه بدهید در مورد یک موضوع صریح باشیم: بحران در عراق توسط نوری مالکی و حامیان او در ایران ایجاد شد. آنها زمینه را برای داعش ایجاد کردند. تنها روش حل این بحران اخراج رژیم ایران و همهٴ گروهها و شبه‌نظامیان وابسته به آن از خاک عراق است. سپس باید سنی‌ها را دوباره وارد روند سیاسی کنیم، از طریق بازگرداندن افراد برجسته‌یی که توسط مالکی اخراج شده بودند مانند دکتر طارق الی. در نهایت باید عشایر سنی را دوباره احیا کنیم این یعنی تسلیح دوباره و آموزش‌دادن و کمک‌گرفتن از آنها برای بیرون‌راندن داعش از عراق.

اجازه بدهید از ملل‌متحد چند سؤال در مورد کمپ لیبرتی بپرسم. چرا کمپ لیبرتی را یک مکان موقت ترانزیت می‌نامند، در حالی‌که پناهندگان داخل کمپ لیبرتی که در آنجا زندانی هستند، برای نزدیک به 4سال در آن کمپ نگه داشته شده‌اند؟ چه‌طور می‌توان آن‌را «مکان موقت ترانزیت» نامید؟ چرا ملل‌متحد حاضر نیست آن‌را کمپ پناهندگی نامگذاری کند؟ چرا؟ چرا هیچ‌گونه تحقیقاتی پیرامون کشتار این شهروندان بی‌گناه و غیرمسلح در کمپ اشرف و کمپ لیبرتی صورت نگرفته است؟ چرا؟ و چرا اجازه داده‌اند محاصره پزشکی در این کمپ پناهندگی بدون هیچ حسابرسی، سالها ادامه پیدا کند؟ چرا؟ ملل‌متحد باید به ما پاسخ بدهد.

آنها قهرمان هستند. من به آمریکا، ملل‌متحد و اتحادیه اروپا فراخوان می‌دهم تا از این افراد حفاظت کنند، نه این‌که به آنها خیانت کنند. همان‌طور که دوست خوبم آلخو ویدال کوادراس اکنون گفت، من کتابی به‌نام «از خودگذشتی - زندگی با مجاهدین ایرانی» نوشته‌ام که در آن مجرم را معرفی می‌کنم و کسانی را که به ساکنان اشرف و لیبرتی خیانت کرده‌اند مشخص کرده و شرمسار می‌کنم. این شهادت شخصی من است. این ادای احترام من به سازمان مجاهدین برای چندین دهه است و همچنین به دهها هزار نفری که جان خود را فدا کرده‌اند تا نسل‌های آینده در ایران بتوانند از آزادی از استبداد لذت ببرند. این کتاب را به خانم رجوی و صلح و آزادی برای مردم ایران تقدیم کرده‌ام.

زنده باد خانم رجوی، زنده باد مجاهدین.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e90f8b5d-f363-4fd6-868c-c09d0f088117"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات