728 x 90

تشدید سرکوب ,

دستورالعمل وزارت کشور کابینهٴ آخوند روحانی برای پوشش اجباری کارمندان دولتی و خصوصی

-

طرحهای سرکوبگرانه بدحجابی
طرحهای سرکوبگرانه بدحجابی
دولت آخوند روحانی یک گام عملی دیگر در راستای سرکوب زنان میهنمان برداشت. خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم روز 30خرداد 94 با عنوان ”بخشنامه مهم وزارت کشور درباره حجاب کارمندان دولتی و بخش خصوصی“ از این اقدام دولت آخوند روحانی تقدیر کرد.

بر اساس این بخشنامه که توسط استانداریهای رژیم و با عنوان «دستورالعمل 10 گانه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان کشور» منتشر شده، محدودیتهای شدیدی برای کارکنان زن اعمال شده است.
از جمله:
«پوشش کارکنان زن شامل: چادر یا مانتوی غیرچسبان با آستین بلند تا زیر زانو و بدون علائم، شلوار پارچه‌ای، مقنعه بلند به‌طوری که تمام سر، موها و نواحی گردن پوشیده شود، با رنگهای متعارف، عدم استفاده از زینت و زیورآلات غیرمتعارف و عدم استفاده از هر گونه لوازم آرایشی»

در مورد کارکنان مرد نیز محدودیتهای بیشتر در نظر گرفته شده است از جمله: «پوشش کارکنان مرد شامل: رعایت آراستگی و متانت ظاهری، اجتناب از پوشیدن تی شرت، پیراهن تنگ یا آستین کوتاه، شلوار تنگ یا جین و لباسهای دارای نشانه‌های غربی، عدم استفاده از زیورآلات، کمربندهای پهن با سگک غیرمتعارف و پیرایش نامناسب موی سر و صورت»

ابعاد محدودیتهای تعیین شده توسط دولت آخوند روحانی شیاد که دم از اعتدال می‌زند در دوره پاسدار احمدی‌نژاد هم سابقه نداشته است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/38ce5d58-c7b1-48de-ad64-c7fa4ae0c280"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات