728 x 90

تشدید سرکوب ,سرکوب زنان,

ممانعت رژیم ایران از ورود زنان برای تماشای مسابقه والیبال در استادیوم آزادی

-

ممانعت از ورود زنان به ورزشگاه آزادی
ممانعت از ورود زنان به ورزشگاه آزادی
رژیم آخوندی مانع از ورود زنان حتی زنان خبرنگار به استادیوم آزادی برای تماشای مسابقه والیبال تیمهای ایران و آمریکا شد. این رژیم در وحشت از حضور زنان یگان سرکوب اسب سوار و یگانهای ویژه نیروی انتظامی را با لباس و تجهیزات جدید در نزدیکی محل برگزاری مسابقه مستقر کرده بود.
از دو هفته پیش زنان تهرانی اعلام کردند که برای تماشای مسابقه در این استادیوم حضور خواهند یافت. به‌دنبال این اعلام، چماقداران خامنه‌ای موسوم به انصار اعلام کردند که اجازه ورود زنان به استادیوم را نخواهند داد.
بنا‌ به گزارشها، فدراسیون جهانی والیبال با تک‌جنسیتی شدن محیطهای ورزشی به‌شدت مخالف است و اعلام کرده‌اند که در صورت تک‌جنسیتی شدن سالنهای والیبال در ایران و ممانعت از ورود زنان به ورزشگاه، رژیم آخوندی از میزبانی در سطح یک لیگ جهانی والیبال محروم خواهد شد.
اما فدراسیون والیبال رژیم روز پنجشنبه‌رسماً اعلام کرد از فروش بلیط به زنان خودداری می‌شود.
به توصیه مقامهای امنیتی و اداره کل حراست وزارت ورزش رژیم، گنجایش سالن ۱۲ هزار نفری آزادی را به شش هزار و ۲۵۰ نفر کاهش داده‌اند.
گزارشها حاکیست، فدراسیون والیبال رژیم از حضور فیلم‌بردار زن خبرگزاری فرانسه در سالن مسابقه برای تهیه گزارش مخالفت کرد. رژیم آخوندی حتی از حضور معاون فدراسیون والیبال بانوان در سالن جلوگیری کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cd81fe28-a3e1-4337-8e98-5cc6d8be9945"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات