728 x 90

اخبار سوريه,

نبردهای رزمندگان سوریه در ۲۰ کیلومتری لاذقیه

-

رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
رزمندگان مواضع نیروهای اسد در 20 کیلومتری لاذقیه را مورد تهاجم قرار دادند:
 
تلویزیون اورینت23خرداد94
رزمندگان، نبرد خود را برای فرسوده کردن نیروهای اسد در ورودیهای شهر لاذقیه آغاز کردند، این نبردها در کمتر از 20 کیلومتر از مرکز شهر لاذقیه جریان دارد و طی آن دهها تن از مزدوران اسد کشته یا مجروح شدند.
رزمندگان مواضع دشمن را با خمپاره‌های ضدزره و ضدنفر هدف قرار دادند و تلفات و خساراتی به آنها وارد کردند.
یک رزمنده: در پاسخ به قتل‌عام مردم توسط رژیم اسد در سوریه به‌ویژه قتل‌عام در حومه ادلب، ما رزمندگان توفان قاطع مواضع اسد در منطقه کفریا نزدیک لاذقیه را مورد تهاجم قرار دادیم. تعدادی از مواضع تیربار و مراکز تجمع دشمن منهدم شدند و تعدادی از نظامیان اسد به هلاکت رسیدند. به این رژیم جنایتکار و قاتل، وعده عملیاتی ویژه در خانه‌اش را می‌دهیم.
رزمندگان در یک ماه گذشته بارها یورش نیروهای اسد برای پیشروی در قله نبی یونس را درهم شکستند و به این ترتیب قدرتشان را برای حفاظت از حومه آزاد شده ادلب به اثبات رساندند. این در حالیست که برخی از فرماندهان معتقدند این عملیات پیام شدیداللحنی از رزمندگان به نیروهای اسد می‌باشد. پیام این است: رزمندگان قادرند همزمان با نبردهای آزادسازی در شمال سوریه، هر عملیاتی را در هر کجا و هر زمان که بخواهند آغاز کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5b481c1f-c008-4c5f-9c9d-ab051efcec33"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات