728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,

گونترفرهوگن: هدف این جمعیت پایان دادن به حکومت آخوندها در ایران است

-

کونتر فرهوگن
کونتر فرهوگن
گونتر فرهوگن سیاستمدار برجسته آلمانی و یکی از 5 معاون قبلی رئیس کمیسیون اروپا: با مشاهده انبوه جمعیتی که امروز در پاریس گردهم آمده‌اند می‌گویم همه برای هدفی واحد که نه فقط برای مردم ایران بلکه برای سراسر مردم جهان اهمیت دارد گرد آمده‌ایم و آن هم پایان دادن به حکومت آخوندها در ایران است.
خطر عاجل برای امنیت بین‌المللی اگر تروریسم و هسته‌ای است پس در کانون تهدیدها رژیم ایران است. یک راه‌حل عاجل برای این منطقه وجود دارد و آن این است که رژیم آخوندی باید برود و سرنگون شود. ما باید به اصول دموکراسی و آزادی و حقوق‌بشر و دموکراسی احترام بگذارد.
وی تأکید کرد: اگر سیاستمداران غربی و ملل‌متحد دنبال استمالت از رژیم ایران باشند باور ندارم به این هدف بتوان رسید. آنان ممکن است بر اثر این مماشات کمی وقت به دست بیاورند ولی به شما بگویم که قادر نخواهند بود از خطر هسته‌ای رژیم ایران خلاص شوند. تنها راه خلاص شدن از شر رژیم ایران حمایت از جنبش مقاومت ایران است. تغییر در ایران ممکن است و می‌توان و باید به این تغییر دست یافت.
وی اضافه کرد: سیاستمداران غرب باید نظرگاه خود را تغییر دهند و آن این است که رژیم آخوندی با ماهیت ستمگرانه‌اش قابل پذیرش نیست و آلترناتیو آن خانم رجوی است و من خواستار آن هستم که دولتمردان غربی جانب آزادی، دموکراسی و صلح را بگیرند و از اپوزیسیون دموکراتیک مردم ایران حمایت کنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0fbae49e-f292-4c43-8ec6-34e784c303c5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات