728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,حمايت جهاني از مقاومت ایران

پیام نانسی پلوسی رهبر دموکراتهای کنگره آمریکا درباره گردهمایی مقاومت ایران در پاریس

-

نانسی پلوسی رهبر دموکراتهای کنگره آمریکا
نانسی پلوسی رهبر دموکراتهای کنگره آمریکا
دوستان عزیز،
برای من مایه افتخار است که درودهایم را به آنهایی که برای گردهمایی سال 2015 در حمایت از دموکراسی در ایران و جبهه واحد علیه بنیادگرایی و تروریزم اجتماع می‌کنند، بفرستم. این گردهمایی بخش حیاتی از تلاشهای مشترک ما برای حمایت از دموکراسی، حقوق‌بشر و عدالت در ایران و در سراسر جهان است. با برگزاری این گردهمایی، شما سنت والای گسترش صلح را با به چالش کشیدن بی‌عدالتی ارج می‌نهید.
ما از تلاش مبارزان ایرانی مقیم آمریکا برای دموکراسی و از همه شما که برای دفاع از حقوق‌بشر، برابری، آزادی و عدالت که برای همه مردم سزاوار است، گردهم می‌آیید.
از ترغیب به آموزش دختران و زنان جوان تا ترویج آزادی بیان و به چالش کشیدن رژیم ایران و حفاظت از حقوق شهروندان، مستقل از اینکه چه کسانی و با چه اعتقاداتی هستند یا این‌که به چه کسی عشق می‌ورزند، یا چه کسی را می‌پرستند؛ شما نقش تفکیک ناپذیری در تلاشهای مشترک ما برای قدرت بخشیدن به همه مردم برای دستیابی به کرامت و آزادی که سزاوار آن هستند، ایفا کرده‌اید.
از تعهد مستمر شما نسبت به مردم ایران و آیندهٴ صلح و امنیت در منطقه تشکر می‌کنم و به شما به‌خاطر برگزاری این گردهمایی مهم تبریک می‌گویم..
با بهترین آرزوها
نانسی پلوسی
رهبر دموکرات ها (در کنگره آمریکا)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/35a40002-5f41-41e3-bd22-cf4d12783784"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات