728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,اختلاس در ایران,

در نظام آخوندی ”پول معجزه می‌کند“

-

پاسدار احمدی مقدم
پاسدار احمدی مقدم
پاسدار اسماعیل احمدی مقدم سرکرده سابق نیروی انتظامی رژیم 19خرداد 94 در گفتگو با تلویزیون رژیم به فساد گسترده در بنیاد تعاون نیروی انتظامی اعتراف کرد. سرکرده سابق نیروی انتظامی در این گفتگو به باند بازی مافیایی در درون رژیم و نیروی انتظامی اعتراف کرد.

وی گفت: ”.. در شاید 3-4ماه پایان دوره تصدی‌ام در نیروی انتظامی به یک پرونده فساد اقتصادی در بنیاد تعاونمان برخوردیم.. در یک شرکت سرمایه‌گذاری به‌نام قدر که خودش جایی را نباید اداره کند... .. متوجه شدیم بعضی از این آقایان سوءاستفاده کردند، شرکتهایی را در بیرون تأسیس کردند، می‌روند در شرکتهای خودشون سرمایه‌گذاری می‌کنند.. این خلاف بود.. نمی‌تواند دو طرف معامله یکی باشد. با آقایون صحبت کردیم گفتیم این کار شما خلاف است صرف‌نظر از خلافتون بروید اموال را برگردانید ماهم مسامحه می‌کنیم در مورد این تخلفی که کردید. اول قبول کردند و گفتند اجازه بدهید کارشناسی بشود.“..

اینکه احمدی مقدم از آن با کلمه خلاف صحبت می‌کند به اعتراف مهره‌های رژیم درگام اول یک چپاول 12000میلیاردی است که وی صراحتاً صحبت از چشم‌پوشی این میزان چپاول می‌کند در حالیکه انگشتان دست کسانی در این رژیم بریده می‌شود که به‌دلیل فقر و بدبختی متهم به سرقتهایی بسا بسا پایین‌تر از این میزان شده‌اند.

احمدی مقدم در این گفتگو به قدرت دست‌اندرکاران این فساد اشاره می‌کند و این‌که توسط آنها تهدید شده است. وی می‌گوید ”: وسط بررسی پرونده قاضی کنار رفت و قضیه مسکوت ماند و پس از آن شروع کردند به جوسازی و گفتند: بنیاد تعاون در حال ورشکستگی است و ما را تهدید کردند که فیلم تهیه کرده‌ایم تا مردم متوجه شوند و بر سر بانک قوامین سرازیر شوند تا پول خود را از بانک خارج کنند“.
احمدی مقدم تصریح کرد: ”همان کسانی که ما قبلاً تهدید به انتشار فیلم کرده بودند، شایعه زندانی بودن من را منتشر کرده و به رسانه‌ها اطلاع دادند“.

سایت تابناک به عمق فساد درون رژیم و این‌که بالاترین قدرت از آن پول است اشاره کرده و از قول احمدی مقدم می‌نویسد: ”«پول معجزه می‌کند. می‌روند با پول کار می‌کنند»“.

احمدی مقدم در این گفتگو اعتراف کرد که تا کنون دو بار به پرسشهای قاضی پرونده پاسخ داده است.

پیش از این بعضی از رسانه‌های وابسته به رژیم به کشف یک شبکه گسترده فساد مالی در نیروی انتظامی رژیم اشاره کرده بود که در جریان آن بیش از 12هزار میلیارد تومان سوء‌استفاده مالی انجام گرفته بود و برکناری احمدی مقدم نیز در این رابطه صورت گرفته است.

یکی از تخلفات دیگر نیروی انتظامی رژیم در زمانی که احمدی مقدم فرمانده آن بود، فروش نفت توسط نیروی انتظامی و بازنگرداندن پول آن به خزانه دولت بوده است.

در این رابطه سخنگوی نیروی انتظامی رژیم 17خرداد 94در یک کنفرانس خبری گفت: ”در جلسه‌یی که به این منظور در سال ۹۲ برگزار شد، معاون اول رئیس‌جمهوری، وزیر نفت، رئیس خزانه‌داری، رئیس بانک مرکزی و نوبخت سخنگوی دولت و برخی مسئولان نیروی انتظامی موضوع فروش نفت را بررسی کردند و در این جلسه پذیرفته شد نفتی که بابت کسری بودجه دریافت و فروخته شده پول آن به داخل ناجا آمده و هزینه حقوق و بودجه نیروی انتظامی‌ شده است. پروتکل، اقدامات قانونی و تشریفات در دولت قبلی انجام نشده و مخدوش بود“.

خبرگزاری فارس 5بهمن سال ۹۲ خبر داده بود نیروی انتظامی رژیم یک محموله نفت خام به ارزش 185 میلیون دلار فروخته است و از پرداخت پول به شرکت نفت رژیم خودداری کرده است.

صرف نظر از این‌که احمدی مقدم خودش یکی از سرکردگان باندهای مافیایی فساد و قدرت در رژیم است، از اعترافهای وی در تلویزیون رژیم چنین برمی‌آید که قدرت واقعی به گفته وی از آن پول و باندهای مافیایی چپاول است و جنگ این باندهای مافیایی است که نوک کوه یخ فساد را بیرون می‌دهد.

نفوذ قدرت و ثروت باندهای مافیایی آن‌چنان است که ایادی دانه درشت رژیم نیز که خود جزو یکی از باندهای مافیای رژیم هستند، از تهدید مافیای باند مقابل در امان نیستند، اگر ‌چه فرد تهدید شونده فرمانده نیروی انتظامی رژیم باشد، که با تأیید شخص ولی‌فقیه توسط وزیر کشور به این سمت منصوب می‌شود.

احمدی مقدم خودش به قدر کافی از قدرت و نفوذ برخوردار بوده که نیروی تحت امرش یک قلم 185 میلیون دلار پول نفت فروخته شده را به دولت نپرداخته باشد اما اکنون از طریق مافیای دیگر رژیم مورد تهدید قرار می‌گیرد تا جاییکه مجبور می‌شود در تلویزیون رژیم به فساد گسترده که دقیقاً توسط قوای مختلف رژیم از مجلس گرفته تا قوه قضاییه حمایت می‌شود اعتراف کند و حتی بگوید نیروی انتظامی که خودش برای مبارزه با فساد است غرق در مافیای چپاول است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/16df9e70-4de1-44e9-b3ea-d49abf2ec4ae"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات