728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,حمايت جهاني از مقاومت ایران

حمایت کن بلکول سفیر پیشین آمریکا در کمیسیون حقوق‌بشر ملل‌متحد از گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس

-

کن بلکول سفیر پیشین آمریکا
کن بلکول سفیر پیشین آمریکا
کن بلکول شهردار پیشین سینسیناتی و سفیر پیشین آمریکا در کمیسیون حقوق‌بشر ملل متحد، طی مقاله‌یی که در تاون هال و سی.ان.اس. درج شده به اهمیت گردهمایی بزرگ مقاومت در 13ژوئن و تأثیر آن بر وقایع ایران پرداخت.

وی در این مقاله تحت عنوان «بیایید صدای مردم ایران را وارد سیاست خودمان در قبال ایران بکنیم»، می‌نویسد:
اگر امروز به خاورمیانه توجه داشته باشید، لاجرم به ایران توجه خواهید کرد. رژیم ایران علاوه بر حمایت طولانی‌مدت از گروه‌های تروریستی، در تعدادی از درگیریهای منطقه‌یی امروز دست دارد.
اگر شما به خاورمیانه و بنابراین به ایران توجه کنید، ضرورتاً به فرانسه در آخر این هفته نیز توجه خواهید داشت. اگر شما روی پاریس در 13ژوئن چشم بدوزید، شاهد یک گردهمایی قدرتمند از جانب اپوزیسیون رژیم مذهبی (حاکم بر) ایران خواهید بود. این گردهمایی که توسط جنبش ایرانیان در حمایت از اپوزیسیون شورای ملی مقاومت ایران برنامه‌ریزی شده است، به‌صورت ملموسی به سؤالاتی در مورد این‌که سیاستگذاران غربی چگونه باید با (رژیم) جمهوری اسلامی ایران در این شرایط پیچیده برخورد کنند، مربوط می‌شود.
در حال حاضر به‌خوبی درک می‌شود که این مردم به‌شدت در 36سال اخیر رنج برده‌اند و باید واضح باشد که این رنج، اینک افزایش یافته و امروزه شهروندان بیشتری به‌خاطر مخالفتها و فعالیتشان، در زندانهای رژیم ایران به مرگ کشانده می‌شوند یا به حبس‌های طولانی محکوم می‌شوند.
این روند نشان می‌دهد، رژیمی که ما امروز با آن در حال معامله هستیم، همان (رژیم) افراط‌گرای مذهبی و خشونت‌باری است که بعد از انقلاب ایران، بسیاری از شهروندانش را به ترک کشور و مواجهه با مرگ کشاند. در 13ژوئن، شورای ملی مقاومت ایران با سازمان مجاهدین خلق ایران، اپوزیسیون سازمان‌یافته اصلی در مرکز آن، یک‌صدا و به‌نمایندگی از طرف این مردم، از تجربه طولانی‌مدتشان در جنگ با این رژیم، سخن خواهند گفت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ebb85012-fe4d-4c86-b4dc-d62c7d4e915a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات