728 x 90

گردهمايي بزرگ ايرانيان,

گفتگوی پهلوان مسلم اسکندر فیلابی مسئول کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت ایران

-

پهلوان مسلم اسکندر فیلابی مسئول کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت ایران
پهلوان مسلم اسکندر فیلابی مسئول کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت ایران
در ویژه برنامه سیمای آزادی
حمایت از گردهمایی بزرگ مقاومت ایران در پاریس (13ژوئن)
من در برنامه امشب تمام فکرم به پروسه سی خرداد سال 60 تا به امروز رفت، که ما چه فراز و نشیبهایی را در طی این سالیان پشت سر گذاشتیم. و این مقاومت چه جانهایی برای آزادی و استقلال مردم ایران فدا کرد. از روزهایی که مقاومت ایران به خارج آمد چه کار و تلاشی برای جلب حمایت از مقاومت ایران در میادین شهرهای کشورهای مختلف جهان شروع کردند. از جمع‌آوری کمکهای مالی به اسم مالی اجتماعی توسط هواداران مجاهدین گرفته تا اعتراض و شکایت به جوامع جهانی و به همه مردم دنیا از نقض حقوق‌بشر توسط رژیم ایران. می‌گفتند: ما ایرانیانی آزادیخواه هستیم که کشورمان ایران را آخوندها به غارت برده‌اند. همچنین درود بر همه اعضا و هواداران مجاهدین و این مقاومت که نرفتند زیرزمینی با وزارتخارجه‌های کشورها سازش کنید و ما به ازای آن استقلال و آزادی مردم ایران را بفروشند.
درود بر شما و این مقاومت که همواره با مردم دنیا و پارلمانترها و نمایندگان منتخب مردم کشورها کار کردید. این عمل در طول این سالیان سربلندی بسیار بزرگی برای مقاومت ایران و همه ماست. (شما موفق شدید) که نمایندگان آمریکا را (به این مقاومت) جلب کنید، در صورتی‌که مزدوران وطن‌فروشی هستند که همان زمانی که خانم مریم رجوی در کنگره آمریکا در جلسه استماعشان با نمایندگان آن کشور صحبت می‌کرد، در نیویورک با وزیر خارجه دیکتاتوری ملاها ملاقات داشتند و گفتگو و سازش می‌کردند.
اما این سربلندی همواره برای مقاومت ایران هست که همیشه روی پای خودش (ایستاده) و با (با تکیه بر) مردم خودش و با فدای جان اعضا و هوادارنش و (جلب) حمایت و کمکهای مالی و (اختصاص انرژی و) زمان توسط هوادارانش کار و فعالیت کرده و به این ترتیب حقانیت این مقاومت را به جهانیان ثابت کرده است. به‌نظر من این یک پیچ بزرگی بود که مقاومت ایران به‌درستی از آن عبور کرد. و درود بر این مقاومت.
دو موضوع اکنون وجود دارد. (یکی اینکه) می‌شود مخفیانه رفت و خود فروشی سیاسی کرد. و آرمان یک ملت و استقلال آن را بای داد. یا (اینکه) بقول آقای مسعود رجوی که گفت: ”آنقدر مبارزه می‌کنیم تا به دنیا ثابت کنیم که ما این مقاومت را با مبارزه خودمان به پیش می‌بریم “.
اکنون نیز این مقاومت در طول این سالیان با مقاومت و تلاش بی‌وقفه پیش رفته است. اکنون می‌بنیم وقتی که کنگره آمریکا از خانم مریم رجوی رئیس‌جمهور برگزیده این مقاومت آن هم در جلسه رسمی کنگره آمریکا دعوت می‌کند، یعنی این‌که این مقاومت حقانیت خودش را به دنیا ثابت کرده است.
خدا را شکر که خداوند دشمنان ما و این مقاومت را از احمقها آفریده است. چه در خارج کشور و چه در داخل کشور.
دشمنان این مقاومت، همه آدمکش، خودفروش، دزد و قالتاق هستند. در مقابل تمام هواداران و حامیان مجاهدین و این مقاومت از مردم ما تا کسانی که در اطراف این مقاومت تلاش و فعالیت می‌کنند بسیار آدمهای صادق و پاک و صدیقی هستند که هنوز در خارج کشور آزارشان به هیچ‌کس نرسیده است. حتی به کسانی که علیه این مقاومت این همه خودفروشی می‌کنند.
من افتخار می‌کنم که این مقاومت با همه جانفشانی‌هایی که می‌کند به ما نیز در خارج کشور آبرو داده است. که بتوانیم آبروی خود را به‌عنوان یک ایرانی حفظ کنیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3bd79245-198d-41ed-af2f-d599dc3ae2c3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات