728 x 90

اخبار اعتراضي,اخبار کارگری,

اعتراضات کارگری در شهرهای ساوه، لوشان، قم و بوشهر

-

اعتراضات كارگري - آرشيو
اعتراضات كارگري - آرشيو
کارگران لوله و نورد صفا، روز شنبه 2خرداد، اعتصاب خود را به‌دلیل پرداخت نشدن 5ماه حقوق و 16ماه حق بیمه، برای سی و سومین روز ادامه دادند. کارگزاران رژیم قصد اخراج ده تن از کارگران فعال را دارند. پیش از این چند تن از کارگران به دادگستری ساوه احضار و تهدید شده بودند که با کارفرما کنار بیایند.

جمعی از کارگران کارخانه سیمان لوشان در استان گیلان، صبح روز شنبه دوم خرداد در اعتراض به بلاتکلیفی ۲۰ ماهه، و پرداخت نشدن حقوق‌شان در این مدت مقابل ساختمان فرمانداری رودبار تجمع کردند. کارخانه از مرداد ماه سال ۹۲ توسط دولت آخوندی تعطیل شده است بسیاری از این کارگران 10تا 18سال سابقه کار دارند و کارگزاران رژیم می‌خواهند با تسویه‌حساب و معرفی آنها به بیمه بیکاری، تمامی حقوقی که با بازنشستگی به آنها تعلق می‌گیرد را چپاول کنند.

400کارگر پیمانکاری فضای سبز شهرداری قم در ادامه اجتماع اعتراضی هفته گذشته به‌خاطر اخراجشان از کار شنبه 2خرداد در مقابل ساختمان شهرداری و شورای شهر قم تجمع کردند کارگزاران رژیم قصد دارند این کارگران را که تا 15سال سابقه کار دارند، مجبور کنند که با حقوق بسیار کمتری به کارشان ادامه دهند، یا اخراج شوند.

مردم شهر بندر نخل تقی در بوشهر، در اعتراض به قطع آب شهری که بیش از دو هفته است مردم را دچار مضیقه و سختی کرده است، دست به اعتراض زدند، مردم محروم این شهر ناچار شده‌اند که آب را لیتری 50تومان خریداری کنند. اعتراض کننده‌ها خواستار برکناری کارگزاران رژیم در این شهر شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/432bc129-4f72-4bb2-98f1-2e48444b0b65"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات