728 x 90

مذاكرات هسته اي,پرونده هسته ای ایران,

آخوند جنتی: اگر مثل لیبی هسته‌یی را تحویل بدهیم باز هم مسأله تمام نمی‌شود

-

آخوند جنایتکار جنتی
آخوند جنایتکار جنتی
آخوند احمد جنتی در جمعه‌بازار تهران ـ 1خرداد94 ـ وحشت حکومت آخوندی را از عواقب زهر خوران اتمی به خوبی به نمایش گذاشت:
وی گفت: «هسته‌یی مسأله بسیار مهم است. هر چی هم ما در مقابلش بایستیم، مقاومت بکنیم، حتی ضررها و خسارتهایی تحمل بکنیم، سختیهایی تحمل بکنیم، ارزش دارد..

مسأله هسته‌یی را فرض کنید فرض محال، که اگر ما قبول کردیم و مثل لیبی تحویل دادیم هرچی داریم و عقب نشستیم، خیلی خامی می‌خواهد، سادگی می‌خواهد کسی باور بکند مسأله تمام می‌شود. اینها می‌آیند تحریمها را بر می‌دارند و اقتصاد ما فعال می‌شود و ما می‌تونیم مملکت را اداره بکنیم مردم هم به نوایی می‌رسند، خیلی ساده‌اندیشی است این، خیلی عوامی است این طرز تفکر. مسأله اینه که آمریکا می‌خواهد دوباره سلطه زمان شاه را ده برابر و صد برابر دوباره تو این مملکت پیاده بکند».

آخوند جنتی همه وعده‌های دولت روحانی در مورد پیامدهای لغو تحریم را رد کرد و گفت:
اینها می‌خواهند دوباره نبض مسائل اقتصادی ما را به‌دست بگیرند. می‌خواهند نبض مسائل سیاسی را به‌دست بگیرند. می‌خواهند دوباره مجلس در اختیارشون باشه، قوه قضاییه در اختیارشون باشه، قوه مجریه در اختیارشون باشه، همون وضعیت زمان شاه، یک قدری بدتر، بدتریش برای این‌که حالا می‌خواهند انتقام‌گیری بکنند بنابراین، اینها می‌خواهند از همه نیروهای انقلابی، از رهبری گرفته تا این بچه بسیجی انتقام بگیرند. اینها اگر به اختیار خودشان باشد همه را سر می‌برند.

آخوند جنتی در ادامه این ابراز وحشت افزود:
یک عده، خیال می‌کنند هم مسأله هسته‌یی و بریم کنار. حرفهایی می‌زنند، باور ناکردنی. تو بعضی جلسات گفته‌اند با صراحت که من تعجب کردم که چطور تصریح می‌کنند که ما وضعیت اقتصادیمون خوب نیست، وضعیت مالی‌مون خوب نیست، چاره‌یی نداریم اگر نخواهیم، حالا تعبیر تسلیم نمی‌کنند، بلکه یک چیزی شبیه تسلیم. اگر می‌خواهیم تسلیم نشیم، مسأله هسته‌یی را حل کنیم، تحریمها به جای خودش می‌مونه، نمی‌شه مملکت را اداره کرد، وضع و اوضاع از هم می‌پاشه. یک هم‌چون طرز تفکری دارند... بعد هم می‌گویند این مردم دیگر طاقت ندارند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d2e22844-250d-450f-b72d-2062f7b2d91d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات