728 x 90

مذاكرات هسته اي,اخبار امريكا,روابط ایران آمریکا,

نگرانی ژنرال دمپسی از تحریکات رژیم ایران در خلیج فارس

-

ژنرال مارتین دمپسی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا
ژنرال مارتین دمپسی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا
ژنرال دمپسی رئیس ستاد نیروهای مسلح آمریکا نگرانی خود را درباره تیراندازی پاسداران رژیم به یک کشتی تجاری در خلیج فارس ابراز داشت و گفت: ما مشکلات دیگری نیز با (رژیم) ایران داریم. قاچاق سلاح، توسعه موشکهای بالستیک، فعالیتهای سایبری و هرازگاهی تلاش آنها برای بخطر انداختن کشتیرانی آزاد.
ژنرال دمپسی طی گفتگویی با واشینگتن پست گفت: اگر تحریمها پایان یابد، یک اهرم حیاتی کنترل رژیم ایران از دست رفته است. ... . رژیم ایران برای مدت کافی در رابطه با برنامه اتمی خود بازی کرده است. باید متقاعد گردد که دخالت تراژیک منطقه‌یی آن باید پایان یابد.
اگر رژیم ایران فردو، هزاران سانتریفوژ و مواد انشقاق پذیر (که می‌تواند... مجدداً غنی شود) را نگه می‌دارد، ما نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که این رژیم همه اینها را رویهم سوار نکند. وی این مثال را به سخنانش افزود: اگر جانی ای، سلاحش را داشته باشد بشرطی که گلوله‌ها را در زیرزمین نگه دارد. ما حواسمان خواهد بود و وقتی جر بزند خواهیم دانست.
رئیس ستاد نیروهای مسلح آمریکا در پایان گفتگو با واشینگتن پست افزود: این کاری است که (رژیم) ایران برای دهه‌ها انجام داده و آنچه در عراق اتفاق افتاد. راست‌آزمایی و تست‌ توهم است، به‌خصوص که رژیم ایران مجبور نخواهد شد ابعاد نظامی برنامه خود را بگوید. (مانند آن جانی، که نیاز نیست در مورد تفنگها و گلوله‌هایش در خانه‌های دیگر بگوید.)
دلایل علیه اجرای این توافق بسیار زیاد است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8b09f8af-f1da-464a-ae6c-3cf6a1617415"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات