728 x 90

اخبار اعتراضي,درگیری با مزدوران,

تهران - درگیری گسترده جوانان با نیروهای سرکوبگر بعد از بازی استقلال و پرسپولیس

-

تجمع نیروی انتظامی در اتوبان ورزشگاه آزادی تا ميدان آزادى
تجمع نیروی انتظامی در اتوبان ورزشگاه آزادی تا ميدان آزادى
جمعه شب 25 اردیبهشت 94 از حوالی ساعت 21 به وقت تهران، درگیريهای گسترده‌یی بین جوانان طرفدار دو تیم استقلال و پرسپولیس با نیروی انتظامی درگرفت. این درگیریها از ورزشگاه آزادی تا میدان آزادی و محلات دیگر ادامه یافت. جوانان در مقابل یورش نیروهای انتظامی که مخالف شادمانی آنان بودند ایستادگی کردند و با پرتاب سنگ و چوب و بطریهای آب و هر چیز دیگری که در محیط در دسترشان بود، به مقابله با مزدوران پرداختند.
یکان ویژه انتظامی، از ساعتی قبل از شروع مسابقات در وحشت از گسترش تظاهرات با مزدوران اسب سوار و ماشینهای آب‌پاش به مقابله با جوانانی که در محوطه بیرونی ورزشگاه تجمع کرده بودند آمده و در وحشت از تظاهرات آنهایی که موفق به رفتن به داخل استادیوم نشده‌اند از آنها خواست پراکنده شود. اما با ایستادگی مردم و جوانان روبه‌رو شد. مزدوران به قصد متفرق کردن مردم دست به خشونت زدند و جوانان خشمگین از اهانت مزدوران با آنان درگیر شدند.
این سلسله درگیریها در خیابانها و محلات غربی تهران از جمله شهرک غرب، شهرک آزادی، آریاشهر، فردوس غربی، اتوبان موسوم به باکری، خیابان آزادی کشیده شد و تا ساعتهایی ادامه داشت.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3a28fd2a-361a-42bb-80f7-788b8bb86410"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات