728 x 90

اعتراض و قيام در كردستان,

تداوم حالت فوق‌العاده در شهرهای کردستان

-

--
--
در روز شنبه 19اردیبهشت 94 فضای امنیتی هم‌چنان بر شهرهای کردستان حاکم است. در مهاباد مانند روز جمعه مزدوران رژیم در وحشت از قیام دوباره، چهارراهها را بسته‌اند و حضور سنگینی در خیابانها دارند. ایادی رژیم راههای منتهی به هتل تارا را هم‌چنان بسته نگه‌داشته و از نزدیک شدن مردم به این محل جلوگیری می‌کنند.
رژیم روز گذشته باز هم با افزودن بر نیروهای سرکوبگر در مهاباد، وحشت بیش از پیش خود را از گسترش دامنهٴ درگیریها به نمایش گذاشت. از جمله در ساعت 14روز جمعه چندین خودرو ضدشورش دیگر از میاندوآب به مهاباد آمدند. مزدوران امنیتی رژیم هم‌چنان از منزل شخصی رئیس هتل تارا حفاظت می‌کنند.
در اغلب شهرهای کردستان از جمله سنندج، رژیم به‌منظور محدود کردن ارتباطات مردم شبکه‌های ارتباطی را مختل کرده و سرعت اینترنت را به حداقل رسانده است.
در اشنویه شهردار، تاکسی داران به جان آمده را که قصد اعتصاب داشتند تهدید کرد در شرایط فعلی با هر گونه حرکت اعتراضی و اعتصابی به‌شدت برخورد می‌کنیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f01b66c7-e5b0-4293-b2a7-796229296593"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات