728 x 90

استماع مريم رجوى در كنگره آمريكا,

بازتاب رسانه‌های عربی از جلسه استماع کنگره آمریکا - مریم رجوی: رژیم ایران در حمایت از داعش و کشتار سنیها سهیم است

-

مریم رجوی
مریم رجوی
تلویزیون العربیه: اپوزیسیون در تبعید ایران، رژیم ایران را متهم کرد که حامی داعش است. مریم رجوی رئیس شورای ملی مقاومت از پاریس به کمیته امور خارجه مجلس نمایندگان آمریکا گفت ”رژیم ایران در حمایت از داعش و ارتکاب کشتار علیه سنیها در عراق سهیم بوده است“.

روزنامه الحیات: فرامنطقه‌یی 10اردیبهشت 94
اپوزیسیون در تبعید ایران روز چهارشنبه در برابر کنگره آمریکا رژیم ایران را متهم کرد که به‌رغم این‌که رژیم ایران با داعش که در عراق و سوریه گسترش یافته می‌جنگد، خودش ”پدرخوانده“ این تشکیلات بنیادگراست.
مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران در کنفرانس ویدئویی از پاریس در برابر کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا گفت: ”این رژیم ملاها بود که به ایجاد داعش کمک کرد و کشتارهای اهل سنت در عراق به داعش امکان ظهور داد“.
رجوی افزود: ”این رژیم ایران بود که تروریسم را ایجاد کرد“، و اظهار داشت ”به‌رغم تمامی تفاوتها، داعش و بنیادگرایان حاکم بر ایران بسیار به هم نزدیک هستند و حتی ممکن است به‌مناسبتهایی بین آنها هماهنگی صورت گیرد“.

تلویزیون الحره: مریم رجوی در یک سخنرانی از طریق مداربسته تلویزیونی از پاریس در برابر کمیته امور خارجی در کنگره آمریکا افزود: نهاد حکومتی در ایران با وجود اختلاف مذهبی و ایدئولوژیکی با داعش در ایجاد آن نقش داشته است و احتمالاً هماهنگی‌هایی نیز بین دو طرف وجود دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/739a3ee1-2fe4-43b2-85b7-4061e6346942"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات