728 x 90

اخبار سوريه,

نگرانی رژیم اسد از حملات رزمندگان سوریه به حما

-

رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
رژیم اسد که به‌شدت نگران تهاجم رزمندگان به فرودگاه حما و شهر حما می‌باشد، برای جلوگیری از پیشروی رزمندگان مدعی حمله قریب‌الوقوع داعش به این شهر شده است.

تلویزیون اورینت:
رژیم اسد تلاش می‌کند مانع ادامه ضربات رزمندگان به مواضع نیروهایش در حومه ادلب و حما شود به همین دلیل این خبر را شایع کرده است که داعش به این مناطق حمله می‌کند، هدف اسد این است که مردم را بترساند و با فریب و نیرنگ حمایت آنها را کسب کند. البته مردم این منطقه فریب اسد را نمی‌خورند و می‌دانند که داعش در هماهنگی و همکاری با رژیم اسد کار می‌کند.
از طرف دیگر مخالفان در حما و حومه آن گفتند «اسد بعد از تلفات سنگینی که در جسر الشغور و سهل الغاب متحمل شده از ترس تهاجم رزمندگان، در حال ارسال مزدوران خود به فرودگاه نظامی حما می‌باشد».
رزمندگان در شهر حما اعلام کردند نیروهای اسد آماده‌باش فوق‌العاده اعلام کرده‌اند. همزمان 3هزار مزدور به فرودگاه نظامی این شهر اعزام شدند. این اقدام به‌خاطر نگرانی از تهاجم رزمندگان به شهر حما می‌باشد.
دشمن تا فرودگاه نظامی حما پستهای متعدد بازرسی دایر کرده و خودروها و شهروندان را بازرسی می‌کند.
سنگربندیها و تعداد مزدوران و موانع در مسیرها را هم افزایش داده است.
اگر رزمندگان قصد آزادسازی حما را داشته باشند فرودگاه نظامی حما اولین هدف آنان خواهد بود. رژیم اسد روزانه از این فرودگاه ستونهای نظامی به مناطق درگیری اعزام می‌کند. همچنین کارخانه ساخت بشکه‌های انفجاری در این فرودگاه قرار دارد و هلیکوپترها و جنگنده‌ها برای بمباران مناطق مسکونی از این فرودگاه به پرواز در می‌آیند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6557337a-fc39-4851-ae22-740fce04f756"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات