728 x 90

اخبار سوريه,

جزییاتی از آزادسازی کامل پادگان مرگ

-

--
--
رزمندگان در حومه ادلب اعلام کردند پادگان قرمید را تسخیر کردند. تعداد زیادی از مردم حومه ادلب توسط جنایتکاران مستقر در این پایگاه قتل‌عام شدند.

تلویزیون اورینت
اتاق عملیات ارتش فتح اعلام کرد: رزمندگان پادگان قرمید در حومه ادلب و مواضع اطراف آن را به‌طور کامل آزاد کردند. رزمندگان ابتدا استحکامات دشمن را با دو خودرو انفجاری هدف قرار دادند و سپس 40 رزمنده وارد این پادگان شدند.
بیش از 5هزار نفر از اهالی حومه ادلب را در پادگان مرگ، پادگان قرمید قتل‌عام کرده است، عملیات پاکسازی تا این لحظه در پادگان قرمید ادامه دارد، همزمان، نبردها در پادگان مسطومه در جریان است، رزمندگان ارتش فتح به سوی آزادی شهر اریحا و سراسر ادلب پیش می‌روند.
یک رزمنده: خدا را شکر، قرمید آزاد شد، به اذن خدا جوانان به سمت مسطومه می‌روند و بعد از آن به سمت «جبل اربعین» خواهند رفت تا آن را هم آزاد کنند.
رزمنده 2: خدا را شکر به‌خاطر این پیروزی، همان‌طور که می‌بینید پیروزی بزرگی است، خدا بر ما و بر اهل شام منت نهاد. این پیروزی بر همه مسلمین مبارک باد. این پیروزی چیزی جز منت خدا نبود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7ffae5e6-c338-44cd-9f3e-76e2d42c48ca"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات