728 x 90

اخبار سوريه,

سوریه - کشته شدن ۲۵۰ مزدور رژیم ایران در درعا

-

مزدوران افغانی به اسارت گرفته شده توسط رزمندگان سوریه در درعا
مزدوران افغانی به اسارت گرفته شده توسط رزمندگان سوریه در درعا
رزمندگان در منطقه اللجات تعداد زیادی از پاسداران و مزدوران افغانی نیروی تروریستی قدس را به هلاکت رسانده‌اند.
تلویزیون اورینت:
لشگر عشایر در منطقه اللجات اعلام کرد بیش از 250تن از مزدوران رژیم ایران را که اغلب افغانی بودند در روزهای گذشته به هلاکت رسانده است. این مزدوران در کنار نیروهای اسد تلاش می‌کردند شهر بصر الحریر و منطقه اللجات در حومه شرقی درعا را اشغال کنند. بنا بر اعتراف برخی از این مزدوران 300 مزدور از افغانستان و ایران به درعا آورده شده بودند تا جلوی پیشروی رزمندگان در این استان را بگیرند.
رژیم ایران هزاران مزدور شیعی را از اتباع افغانستان عضوگیری می‌کند و آنان را با پولهای کلان و با تبلیغات مذهبی برای انهدام شهرهای سوریه و کشتار مردم می‌فرستد. آنها به بهانه دجالگرانه دفاع از مراقد شیعه وارد سوریه می‌شوند اما ناگهان در درعا و دمشق و حلب پیدا می‌شوند تا با رزمندگان سوریه بجنگند.
از بصر الحریر تا اللجات در حومه درعا، هیچ مرقدی وجود ندارد.
در این مناطق و تنها طی روزهای اخیر 250 مزدور به هلاکت رسیدند که اغلب از مزدوران افغانی و پاسداران رژیم آخوندی بودند. این، بزرگترین شکست برای دشمن بود.
منابع مطلع در درعا گفتند، رزمندگان نمی‌دانند با پشته‌های این کشته‌ها چه کار کنند، سخت‌تر از این تنظیم با مزدوران به اسارت گرفته شده است. مخصوصاً مزدوران افغانی که به‌صورت کور ما بین بصر الحریر و اللجات در حال فرار بودند که به اسارت رزمندگان درآمدند.
بر اساس اعترافها یکی از مزدوران اسیر، 600 مزدور افغانی و پاسدار رژیم ایران به این منطقه اعزام شدند.
با وجود این اجساد و تصاویر مزدوران به اسارت درآمده، رژیم اسد هم‌چنان مدعی است که رژیم ایران در سوریه حضور ندارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/21c5aa7a-2847-4e84-a346-6ef5505ee831"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات