728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,اختلاس در ایران,

دومیلیارد یورو از اموال بابک زنجانی در بانکهای روسیه پیدا شد

-

دزدیهای بابک زنجانی
دزدیهای بابک زنجانی
تلویزیون العربیه 4اردیبهشت 94
یک مدیر ارشد روسی مدعی شد حدود دو میلیارد یورو از پولهای بابک زنجانی در یکی از بانکهای روسیه وجود دارد. گویا این بانک از نمایندگان شرکت نفت و بانک مرکزی رژیم ایران جهت مذاکره در این رابطه و سفر به روسیه دعوت کرده‌ است.
به گزارش اقتصادنیوز اخیراً مدیران شرکت «روس نفت روسیه» برای مذاکره در مورد خرید و فروش فراورده‌های نفتی و گازی به ایران آمده و با شرکت ملی نفت و گاز مذاکره داشته‌اند.
یکی از مدیران این شرکت مدعی شده‌ است که یک بانک روسی اعلام کرده بیش از دو میلیارد یورو از پولهای بابک زنجانی را در اختیار دارد و از مدیران شرکت نفت و بانک مرکزی رژیم دعوت کرده است که برای مذاکره در این باره به روسیه سفر کنند.
بابک زنجانی دلال ایرانی است که تا پیش از دولت احمدی‌نژاد فعالیتهای اقتصادی محدودی داشت در دوران حاکمیت او به یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌داران تاریخ ایران تبدیل شد. او همچنین یکی از بزرگ‌ترین متهمان به فساد و رانت‌خواری در تاریخ ایران است و در جریان فعالیتهای کلان مالی مرتبط با دور زدن تحریمهای بین‌المللی و فساد اقتصادی در دوران احمدی‌نژاد مطرح شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e5898f45-c1b6-4580-980b-2bf5165f87d2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات