728 x 90

دخالتهای ایران,اخبار يمن,اخبار خاورمیانه,

بحران یمن و نقش رژیم ایران در آن

-

ادامه درگیری در یمن
ادامه درگیری در یمن
سایت العربیه نت در مقاله‌ای به قلم پییر غانم به دخالتهای رژیم آخوندی در یمن، کودتای شبه‌نظامیان حوثی به‌عنوان دست نشاندگان آخوندها در این کشور و شکل‌گیری ائتلاف عربی به‌منظور کوتاه کردن دستهای ناپاک رژیم ولایت‌فقیه از منطقه عربی و به‌طور مشخص یمن نگاهی گذرا کرده است.
نویسنده با اشاره به آغاز اولین حملات جنگنده‌های ائتلاف به مواضع حوثیها و تأیید آمریکا و اغلب کشورهای عربی و اسلامی، عملیات توفان قاطع را تشریح می‌کند و به‌دنبال آن به دلایل متعددی اشاره می‌کند که دولت عربستان سعودی را به چنین اقدام قاطعانه‌ای رهنمون می‌شود.
نویسنده مقاله در پایان به حمایت رژیم ایران از حوثیها و دامن زدن این رژیم به بحران یمن می‌پردازد.
و تأکید می‌کند که از نظر آمریکایی‌ها حوثیها و علی عبدالله صالح، دروازه دیگری برای جاه‌طلبیهای حکومت ملاها در ایران باز کرده‌اند. علاوه بر نکات فوق می‌بایست بر روی این واقعیتهای سرسخت نیز انگشت گذاشت که رژیم آخوندی حاکم بر ایران در اثر فشارهای خفه‌کننده ناشی از مجازاتهای اقتصادی و جام زهر پرونده اتمی که سراپای ولایت‌فقیه را به لرزه در آورده بر اساس سنت همیشگی‌اش نیاز دارد که بحرانهای مهلک داخلی‌اش را با صدور تروریسم به خارج از مرزهایش صادر کند و بحران‌سازی در یمن بعد از عراق و سوریه و لبنان با همین هدف بوده است.
این رژیم از شروع عملیات زمینی در خاک یمن سخت در وحشت است و پیروزیهای عملیات توفان قاطع را به‌مثابه ناقوس مرگ خود در کشورهای منطقه می‌بیند و مهم‌ترین واقعیت این است که خلقهای به جان آمده ایران، در انتظار ساعت سین و تسویه‌حساب نهایی با جلادان حاکم بر ایران نیز لحظه شماری می‌کنند و به سرکرده این رژیم می‌گویند: ان موعدکم الصبح، الیس الصبح بقریب.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/dc8dfa35-0dd3-451c-a58a-f1b99513a09f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات