728 x 90

حمايت جهاني از مقاومت ایران,

گردهمایی نوروزی در کانادا همبستگی منتخبان و شخصیتهای سیاسی با مقاومت ایران و مجاهدان اشرفی در لیبرتی

-

 -
-
گردهمایی نوروزی در کانادا با حضور منتخبان و شخصیتهای سیاسی این کشور در شهر تورنتو برگزار شد. در این گردهمایی سخنرانان فرا رسیدن سال جدید را به مردم و مقاومت ایران تبریک گفتند و حمایت خود را از مجاهدان اشرفی در لیبرتی و برقراری یک حکومت دموکراتیک در ایران مورد تأکید قرار دادند.
 


سخنران اول گردهمایی نوروزی در تورنتو، چانگسن لیونگ نماینده پارلمان فدرال از حزب حاکم محافظه‌کار و معاون پارلمانی وزیر امور ملیتها بود. وی فرا رسیدن نوروز را به همهٴ ایرانیان تبریک گفت، و تصریح کرد: همان‌طور که شما هم آرزو می‌کنید، ما هم امیدواریم که نوروز و سال جدید، همراه با آزادی و دموکراسی برای مردم ایران باشد.
چانگسن لیونگ سپس لوح تبریک و تقدیری را به رئیس انجمن ایران دموکراتیک اهدا کرد.

پس از آن سناتور دیوید اسمیت در سخنرانی خود گفت: همان‌طور که می‌دانید من هر ساله در گردهمایی مقاومت ایران شرکت می‌کنم چون مردم ایران باید بدانند که ما در کدام طرف ایستاده‌ایم و بایستی بدانند که از خواسته‌های آنها حمایت می‌کنیم.
سناتور اسمیت اضافه کرد: خواسته‌های مقاومت ایران بسیار روشن است: حقوق‌بشر برای مردم ایران، آزادی بیان، آزادی عقیده و مذهب و همین‌طور انتخابات آزاد و مشروع. فکر می‌کنم همه باید از این خواسته‌ها حمایت کنند.

 

سخنران بعدی گردهمایی نوروزی در تورنتو جودی اسگرو نماینده لیبرال پارلمان کانادا و وزیر پیشین مهاجرت بود. وی ضمن تبریک سال نو به همهٴ ایرانیان، به‌خصوص به مجاهدان اشرفی در لیبرتی اظهار داشت: آرزو می‌کنم سال جدید سال استقرار دموکراسی و حقوق‌بشر در ایران باشد... جودی اسگرو به‌نمایندگی از تمامی اعضای لیبرال پارلمان کانادا و جاستین ترودو رهبر حزب از تلاشهای جامعه ایرانیان تشکر کرد.

 

سپس یاسمین راتانسی نماینده پیشین پارلما کانادا با تبریک سال نو ایرانی، گفت: مجاهدین به‌دنبال یک چیز هستند و آن کلمه «آزادی» است.
وی با تأکید بر رعایت حقوق اشرفی‌ها در لیبرتی اعلام کرد، همواره از اهداف آزادیخواهانهٴ مجاهدین حمایت خواهد کرد.
سخنران بعدی این گردهمایی، راب اولیفانت نماینده پیشین پارلمان کانادا بود. وی با تقدیر از فعالیتهای هواداران مقاومت ایران در کانادا، گفت: من به‌خاطر تمام آنچه که شما انجام دادید و من را نسبت به بسیاری از مسائل در مورد ایران آگاه کردید از شما تشکر می‌کنم. جامعه شما جامعه‌یی فعال و بسیار متعهد به آرمان آزادی و برابری به‌خصوص برابری زن و مرد است.

آخرین سخنران گردهمایی نوروزی در تورنتو دکتر گنگ تن فرا رسیدن سال نو را به هواداران مقاومت تبریک گفت و به‌خاطر برگزاری این مراسم از آنان تشکر کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d4140725-5438-4655-8ac5-bf6671e742a7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات