728 x 90

اخبار خاورمیانه,اخبار خليج فارس,اخبار يمن,

السیاسیه: توفان قاطع سرانگشتان رژیم ایران در یمن را قطع کرد

-

بمباران مواضع حوثیها در یمن
بمباران مواضع حوثیها در یمن
روزنامه کویتی السیاسیه در مطلبی در ارتباط با نقش مزدوران رژیم آخوندی در یمن و منطقه نوشت: یک تعادل قوای جدید با تمام قوا در صحنه حوادث منطقه ظهور کرده، تا بار دیگر اوضاع را بهم بریزد، و در سایه نتایجش بحثها با استناد به تحولات اخیر که ائتلافهای جدید در منطقه ایجاد کرده شروع شود، تا جلوی شبه‌نظامیانی که اصالت عربی خود را از دست داده و به‌صورت مخفی و علنی توسط رژیم ایران حمایت می‌شوند را بگیرد. آیا رژیم ایران به نفع هم‌پیمانانش دخالت خواهد کرد، و حلقه درگیریها و جنگ را به دیگر مناطق گسترش می‌دهد؟ یا پیامی که هواپیماهای جنگی در یک عملیات ناگهانی و شوکه‌کننده به نام توفان قاطع برایش فرستادند را فهمیده و طرحهایش را برای شکست و عقب‌نشینی در برابر این ائتلاف منطقه‌یی جدید که مبتنی بر مشروعیت عربی، و حمایت بین‌المللی است که با مهمترین کشورها و در رأس آنها آمریکا نمایندگی می‌شود آماده می‌کند، یا اجرای طرحهایش را برای به آتش کشیدن تمامی این منطقه ادامه خواهد داد.

این مقاله که در روز 11فروردین منتشر شده است ادامه می‌دهد:
تمامی نشانه‌ها حاکی از این است که پیشروی (رژیم) ایران که متکی بر کارگزارانش است شروع به پس‌رفت کرده، پس از آن‌که با این حمایت نامحدود شگفت‌زده شد و با نیروی بازدارنده اتمی پاکستان برخورد کرد وقتی که نخست‌وزیر این کشور با جملات روشن و به دور از هر گونه تفسیر تصریح کرد که پاکستان قویاً به هرخطری که عربستان و سرزمینش را تهدید کند پاسخ خواهد داد، نشانه دوم از جانب رئیس‌جمهور ترکیه اردوغان آمد او نیز خشم و ناراحتی‌اش را از گسترش رژیم ایران در منطقه نشان داد و خواستار بیرون کشیدن شبه‌نظامیان شیعه‌یی شد که در کشورهای عربی حضور دارند.
تمامی این داده‌ها و تحولات نشان می‌دهد که گسترش رژیم ایران در این منطقه پس از عبور از خط قرمز قابل پذیرش نیست، و... باید تهدیدها و طمعهای توسعه طلبانه‌اش را متوقف کند. ائتلاف جدیدی در منطقه شروع به شکل گرفتن کرده و یک توفان قاطع به راه انداخته است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/552a592c-1ae0-48ce-b7f2-44e5f24292ab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات