728 x 90

-

تظاهرات هموطنان همزمان با مسابقه فوتبال در سوئد علیه رژیم ایران

-

--
--
همزمان با مسابقه فوتبال در سوئد، ایرانیان آزاده، با حضور در استادیوم ورزشی استکهلم، با سر دادن شعارهای سرنگونی حکومت آخوندی، رژیم زن‌ستیز آخوندی و جنایات وحشیانه و سرکوبگری این رژیم علیه ورزشکاران و ورزش ایران را محکوم کردند.
تلویزیون کانال چهار سوئد با پخش گزارشی در این باره گفت: عده زیادی از ایرانیان معترض در این‌جا با پرچم شیر و خورشید حضور دارند. ایرانیان در سرتاسر دنیا، نقض حقوق‌بشر توسط این رژیم دیکتاتور را محکوم می‌کنند.
گزارشگر تلویزیون سوئد نیز ضمن تکرار شعار ایرانیان آزاده که فریاد می‌زنند " سرنگون باد رژیم تروریستی ایران" با اشاره به پرچم شیروخورشید نشان ایران گفت: این پرچم با نشان شیر و خورشید از دورانهای گذشته تاریخ ایران است که از طرف رژیم فعلی ایران تحمل نمی‌شود. گذشته از این زنان به هیچ عنوان در ایران اجازه دیدن فوتبال را ندارند.
روزنامه سونسکا داگ بلادت نیز گزارش داد: تظاهرات زیادی جلوی استادیوم دوستان در سولنا در استکهلم برگزار شد. شعارها سمت و سوی ضداختناق و محدودیتها علیه زنان و تعداد زیاد اعدام زندانیان سیاسی در ایران داشت.
در یکی از پلاکاردها از تعداد زیاد اعدام در ایران از جمله اعدام کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران حبیب خبیری خبر می‌دهد.
 
 
 
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5d49d7fc-790d-436e-8de2-12dc80f6d811"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات