728 x 90

-

جزئیات بیشتر درباره کمک خلبان شرکت جرمن وینگز

-

آندره اس لوبیتس، کمک خلبان شرکت جرمن وینگز
آندره اس لوبیتس، کمک خلبان شرکت جرمن وینگز
دادگاه فدرال آلمان اعلام کرد که آندره اس لوبیتس، کمک خلبان شرکت جرمن وینگز، که متهم به ساقط کردن عمدی هواپیمای ایرباس‌ای 320 این شرکت در روز سه‌شنبه است، در روز حادثه مرخصی استعلاجی داشته است.
بنا بر گزارشها، این کمک خلبان طی دو ماه گذشته، چندین بار به یک مرکز درمانی در دوسلدورف مراجعه کرده است.
این دادگاه اعلام کرده که به‌خاطر حفظ رموز پزشکی، نمی‌تواند اعلام کند که این کمک خلبان به چه بیماری مبتلا بوده است.
اما همزمان، روزنامه فرانسوی لوپاریزین، گزارش داده که آندره اس لوبیتس، علاقه زیادی به پرواز با هواپیماهای بدون موتور بر روی کوههای آلپ داشته است.
کریستوف کومپا، دادستان دوسلدورف، با بیان این‌که جستجوها در آپارتمان شخصی این کمک خلبان در این شهر پایان یافته، گفت: در این جستجوها هیچ نامه‌یی مبنی بر خودکشی و یا برعهده گرفتن مسئولیت این کار یافت نشده است. هیچ نشانه‌ای از این‌که این اقدام او انگیزه سیاسی و یا مذهبی داشته نیز به‌دست نیامده است.
به‌دنبال این حادثه، آژانس امنیت پرواز اروپا به شرکتهای هواپیمایی توصیه کرد که همواره دو نفر در کابین خلبان حضور داشته باشند.
بلافاصله پس از این حادثه، برخی از شرکتهای اروپایی از اجباری شدن حضور حداقل دو نفر در کابین خلبان هواپیماهای خود خبر دادند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7e73786b-20cf-4207-b407-77ba27205261"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات