728 x 90

حمايت جهاني از مقاومت ایران,

خبرگزاری اسپانیا: ابراز نگرانی نمایندگان پارلمان اروپا در مورد نقض حقوق‌بشر و برنامه هسته‌یی رژیم ایران

-

خبرگزاری اسپانیا-بروکسل
خبرگزاری اسپانیا-بروکسل
خبرگزاری اسپانیا-بروکسل، 18مارس 2015 - بیش از یکصد نماینده پارلمان اروپا «نگرانی» خود را در مورد وضعیت حقوق‌بشر در ایران و برنامه هسته‌یی این کشور ابراز کردند. این موضوع را گروه پارلمانترهای «دوستان ایران آزاد» در یک اطلاعیه مطبوعاتی اعلام کردند.
ژرارد دپره نماینده پارلمان اروپا از بلژیک که ریاست این گروه را بر عهده دارد گفت: «امضاء کنندگان بسیار نسبت به نقض حقوق‌بشر در این کشور نگران هستند و خواستار «پایان دادن به اعدام در این کشور، آزادی زندانیان سیاسی و جلوگیری از سرکوب زنان» می‌باشند.
آنها در عین‌حال نسبت به «رفتار فریبکارانه تهران در برابر جامعه بین‌المللی بر سر برنامه هسته‌یی مخفی خود و مکان جدیدی که اخیراً فاش شده» ابراز تأسف کرده‌اند.
از نظر نمایندگان پارلمان اروپا، رژیم ایران باید به تمام قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل‌متحد بر سر برنامه هسته‌یی خود گردن بگذارد.
در میان امضا نمایندگان پارلمان اروپا نمایندگان اسپانیایی از حزب حاکم مردم، حزب اتحاد برای دموکراسی، حزب شهروندان و حزب ملی باسک دیده می‌شوند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/823cc0a2-6e80-4e18-9df6-52879414c71b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات