مقامات حکومتی در خرمآباد با سراسیمگی نیروهای لباسشخصی و مزدوران انتظامی را از صبح امروز در خیابانهای اصلی خرمآباد و بهخصوص میدان مادر و بوستان زیباکنار که محل اصلی چهارشنبهسوری میباشد، مستقر کردند. اما جوانان با انفجار نارنجکها و بمبهای صوتی این تمهیدات را به سخره گرفتند.
<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a1561a20-9824-4751-9fe5-933d21c47973"></iframe>