728 x 90

-

خانم ماری پواریه از پشتیبانان فرانسوی مقاومت ایران

-

خانم ماری پواریه از پشتیبانان فرانسوی مقاومت ایران
خانم ماری پواریه از پشتیبانان فرانسوی مقاومت ایران
مطلع شدیم که خانم ماری پوآریه یکی از یاران و پشتیبانان مقاومت ایران بر اثر بیماری سرطان درگذشت.
خانم ماری پواریه از پشتیبانان فرانسوی مقاومت ایران که از سه دهه پیش، به‌ویژه پس از وقایع 17ژوئن تا آخرین روز حیات خود، صمیمانه در کنار مجاهدین و رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت بود، پس از یک نبرد طولانی با بیماری سرطان در سن 54سالگی در گذشت.
او در اغلب جلسات و گردهماییهای مقاومت ایران در پاریس، به‌ویژه در گردهماییهای سالگرد 17ژوئن، حضوری پرشور و فعال داشت و همواره تلاش می‌کرد در هر شرایطی به مجاهدین و مقاومت ایران و به‌ویژه به مجاهدان اشرف و لیبرتی، یاری برساند
ماری پواریه با الهام از ایستادگی و پایداری مجاهدان اشرفی، با روحیه‌ای بالا و رزمنده به مقابله با بیماری‌اش برخاست و همواره می‌گفت می‌خواهم مانند زنان مجاهد مقاوم باشم. در این‌جا ما همه امکانات پزشکی را داریم ولی خواهران و برادرانی که در لیبرتی بیماریهای خطرناکی مثل همین بیماری دارند، چه می‌کنند؟ آنها با مقاومتشان الگویی برای امثال من هستند.
رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت، درگذشت ماری پواریه یار خستگی‌ناپذیر مقاومت ایران را به فرزندان و خانواده‌اش و به اعضای مقاومت ایران تسلیت گفت و از تلاشهای خستگی‌ناپذیر وی برای یاری رساندن به مقاومت ایران و برای حفاظت و سلامت مجاهدین اشرفی در لیبرتی قدردانی کرد و او را نمادی از ارزشهای بشردوستانه فرانسه و مقاومان ضدفاشیستی این کشور، توصیف کرد.
خانم رجوی با ابراز همبستگی و همدردی با خانواده و فرزندان و دوستان خانم ماری پورایه، برای این یار صمیمی و انسان‌دوست مقاومت، شادی روح، و برای بازماندگانش سلامتی و استواری هرچه بیشتر آرزو کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/028f7b0a-61c6-4e5e-b302-d2d8d3450900"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات