728 x 90

اعدام زندانيان سياسى اهل سنت,

بیانیه زندانیان اهل سنت گوهردشت در مورد شهادت ۶زندانی اهل سنت، فراخوان به اعتراض علیه حکومت آخوندی

-

گوهر دشت کرج -زندانیان سیاسی اهل سنت
گوهر دشت کرج -زندانیان سیاسی اهل سنت
زندانیان اهل سنت زندانیان گوهردشت کرج با صدور بیانیه‌یی ضمن تسلیت به‌مناسبت شهادت 6زندانی اهل سنت توسط دژخیمان خامنه‌ای به مقاومت و اعتراض در برابر حکومت ولایت‌فقیه فراخواندند.
در این بیانیه از جمله آمده است: «ما زندانیان اهل سنت رجایی شهر، شهادت شش نفر از داعیان و مبلغین اهل سنت را که به وسیله‌ی رژیم ایران، امروز چهارشنبه 13اسفندماه 1393، اعدام شدند را به خانواده‌ها‌یشان، علما، آزادگان و مسلمانان، مخصوصاً ملت غیور مسلمان کرد تسلیت و تبریک عرض نموده و به همین جهت فردا را عزای عمومی اعلام کرده و از تمام اقشار مردم کردستان اعم از علما، روحانیان، فرهنگیان و بازاریان درخواست داریم که فردا پنجشنبه مورخ 14اسفندماه 1393، عزای عمومی اعلام کنند و به نشانه‌ی اعتراض به این جنایت بزرگ در حق مردم مظلوم و مسلمان کرد، دست به دعا بلند کرده و برای تسلیت و تسلی خاطر خانواده‌ی شهدا، در مراسم تعزیه آنان شرکت نموده و آخرین تصویر خانواده‌ها از شهدایشان که با دست‌بند و پابند در قفس برای آخرین بار ملاقاتشان کردند و در ذهن دارند را با حضورمان در مراسم آنان به‌ خاطره‌ای جاودان و مبارک تبدیل نماییم. و به رژیم ایران نشان دهیم که هنوز مردم مظلوم کرد غیرت و مردانگی خود را حفظ نموده و سر تعظیم در برابر ظالمان و حاکمان مستبد فرود نخواهند آورد و به جهانیان نشان دهیم که اهل سنت کرد هنوز مقاوم و منسجم‌تر از همیشه در صحنه مبارزه حضور دارند. و همچنین بزرگان و رهبران احزاب و جریانهای مختلف اسلامی را به مشارکت در این امر خیر و اعلام عزای عمومی و همدردی با خانواده‌های زجر دیده به‌صورت خصوصی دعوت می‌نماییم. .. ای مردم غیور و دلیر کردستان از هیاهو و ممانعت رژیم نهراسید و وظیفه‌ی شرعی و برادرانه‌ی خود را جامه‌ی عمل بپوشانید».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6b3f0573-4bca-4a15-8dd4-cfaac263ab8a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات