728 x 90

افشاگريهاى اتمى مقاومت ايران,

فاکس نیوز: اوباما دنبال توافق است اما مقاومت ایران سایت مخفی اتمی افشا می‌کند

-

 -
-
فاکس نیوز: خبرنگار ما از افشاگری برنامه مخفی اتمی در ایران گزارش می‌دهد.. عملیاتی مخفی در جریان است در حالی که دولت اوباما به‌دنبال توافقی اتمی با رژیم تهران است. این یک سایت مهم مخفی اتمی است که اکنون افشا‌ شده است، این گزارش گروه اپوزیسیون ایران است که در کلوب خبرنگاران در واشینگتن اعلام شد، علیرضا جعفرزاده مدیر اجرایی دفتر واشینگتن شورای ملی مقاومت ایران می‌گوید با وجود این‌که رژیم تهران تأکید دارد که به‌دنبال تولید سلاح اتمی نیست، این رژیم عملاً غنی‌سازی اورانیوم را در یک مجتمع اعلام نشده و زیر زمینی که برای سالیان از بازرسان سازمان ملل مخفی بوده، ادامه می‌دهد.

این گروه مقاومت این افشاگری را علنی کرده و می‌گوید این سایت لویزان 3 است که در خارج تهران و در منطقه به‌شدت حفاظت‌شده با تأسیساتی که 62 هکتار وسعت دارد قرار دارد. در این سایت سانتریفوژهای پیشرفته غنی‌سازی اورانیوم برای تسلیحات اتمی کار می‌کنند.

 

شورای ملی مقاومت تصاویری از این سایت را منتشر کرده است. این تصاویر یک در با قطر یک فوت را نشان می‌دهد که این مرکز را از اشعه محفوظ می‌دارد.

 

شورای ملی مقاومت همچنین می‌گوید، اتاقهای سری برای مقابله با نفوذ صدا و اشعه ساخته شده‌اند که توسط غرب مورد نفوذ قرار نگیرند.

شورای ملی مقاومت ایران در مورد رژیم ایران می‌گوید: ”اطلاعات امروز به‌طور کاملاً آشکاری نشان می‌دهد که این رژیم به دروغ گفتن بیش از یک دهه خود ادامه داده و جامعه جهانی را فریب می‌دهد. پژوهش و توسعه با سانتریفوژهای پیشرفته در سایتهای فوق سری تنها با قصد پیشبرد پروژه تسلیحات اتمی می‌باشد، اگر آمریکا در مورد ممانعت از دستیابی این رژیم به تسلیحات اتمی جدی است، باید که ادامه مذاکرات را منوط به بازرسی فوری آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از سایت لویزان 3 نماید ”.

این افشاگریها در زمانی اعلام می‌شود که دیپلوماتهای آمریکا و قدرتهای جهان دنبال توافق اتمی با رژیم ایران تا ضرب‌الاجل پایان ماه هستند.

رژیم ایران همواره تکذیب کرده است که به‌دنبال تسلیحات اتمی است،

فاکس نیوز از هیأت نمایندگی این رژیم در سازمان ملل درخواست اظهارنظر در مورد ادعای شورای ملی مقاومت کرد که این هیأت این گروه را متهم نمود که اسناد را جعل می‌کند ولی شورای ملی مقاومت آن را تکذیب کرده و به‌خاطر افشاگری اولیه‌اش که به‌طور کامل برنامه مخفی اتمی ایران را در سال 2002 افشا کرد اعتبار کسب کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6da08917-10fa-4cbf-8024-0dd959f9f3e2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات