728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,اختلاس در ایران,

رانت بابک زنجانی در ستادهای نمایش انتخابات رژیم رژیم ایران

-

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع
بعد از اعتراف وزیر کشور دولت روحانی به پولهای کثیف در نمایشهای انتخاباتی رژیم یک عضو کمیسیون امنیت مجلس ارتجاع به پولهای بابک زنجانی در ستادهای انتخاباتی اذعان کرد.
روزنامه حکومتی شرق نوشت: عوض حیدرپور از اعضای کمیسیون امنیت مجلس نگران است. نگرانی‌اش را می‌شود در ادامه سخنان وزیر کشور بهتر فهمید. دلواپس پول‌های سرگردانی است که در هشت ‌سال دولت احمدی‌نژاد این‌جا و آنجا هزینه شده و حالا شاید از دل انتخابات آینده بیرون بزند تقاضایش از نهادهای نظارتی این است که حواس‌شان به ستادهای انتخاباتی باشد به صراحت می‌گوید یعنی رانت زنجانی حالا بناست به انتخابات مجلس تزریق شود؟ بالاخره نگرانی در این زمینه زیاد است. ردپای این پول را که بگیری به ولنجک می‌رسد و برخی تلاشهای انتخاباتی. اصلاً مگر معنا دارد یک ‌آدم ٤٠‌ساله در ساختار یک‌ کشور بیاید و میلیاردها دلار پول نفت- پول بیت‌المال- را بگیرد و حالا هم هیچ‌کسی نداند این پول کجا رفته است. متأسفانه منابع مالی از این دست زیاد است و اغلب غیرسالم. نباید اصلاً با اینها مماشات شود. باید جلو رفت و هراس نداشت. گویا ستادهای انتخاباتی نزدیک به رئیس دولت گذشته مدتی است در شهرهای بزرگ فعال شده‌اند حیدرپور هشدار می‌دهد که برآوردها نشان از آن دارد که نامزدهای انتخابات آینده دست‌کم باید ٥٠٠میلیونی برای نماینده‌ شدن هزینه کنند و از کجا معلوم پول‌های کثیف سر از جیب برخی نامزدها درنیاورند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4eb1858b-730e-4d3a-b32a-649e9c56e031"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات