728 x 90

كنفرانس آريزونا,

سخنرانی پال گوسار - نماینده کنگره آمریکا از ایالت آریزونا

-

پال گوسار - نماینده کنگره آمریکا از ایالت آریزونا
پال گوسار - نماینده کنگره آمریکا از ایالت آریزونا
من خیلی خوشحالم که سناتور مک‌کین پشت سر شهردار جولیانی وارد شد. اما آنچه من قصد دارم امروز درباره آن صحبت کنم یک طرح برای اقدام است. وقتی شما نگاهی به زمان بیندازید، می‌بینید که زمان به سرعت می‌گذرد و نمی‌توانید آن‌را متوقف کنید. و ما یکی از آن لحظات را این هفته با از دست‌دادن یکی از خودمان در پرسکات آریزونا دیدیم.
و یکی از چیزهایی که من می‌خواهم، در مقابل کمیته نیروهای مسلح سنا و کمیته امور خارجه برجسته کنم این است که تعدادی از مقامات خارجی گذشته ما جمع شدند تا در مورد این مشکل صحبت کنند. و این مشکل، همین رئیس‌جمهور است. او وانمود می‌کند، در مورد آنچه این‌جا در جریان است صحبت می‌کند، آنچه بر در ما می‌کوبد. هر چه که باشد، خشونت در محل کار یا اعمال خشونت راندوم، باید آن‌را متوقف کرد. اما باید به یک نقطه اوج برسد، و من امیدوارم که پس از آنچه شما در این‌جا می‌بینید، آتشی را در کنگره روشن خواهید کرد. لازم است که شما آتشی را در کنگره، هم مجلس نمایندگان و هم مجلس سنا روشن کنید، به‌دلیل این‌که زمان تیک‌تاک می‌کند. اما من فکر می‌کنم عبارات واقعاً تلخی هست که ما باید بشنویم. یک صدای عالی از هنری کیسینجر هست که احتمالاً در مورد خلع‌سلاح هسته‌یی از هر کسی بیشتر می‌داند. و من می‌خواهم از او نقل‌قول کنم. «مذاکرات هسته‌یی با (رژیم) ایران به‌عنوان یک تلاش بین‌المللی برای جلوگیری از دستیابی (رژیم) ایران به قابلیت توسعه یک گزینه هسته‌یی نظامی آغاز شد. این اکنون در اساس، یک مذاکره دوجانبه در مورد دامنه آن قابلیت از طریق توافقی است که یک حد فرضی یک ساله را برای گریز مفروض برقرار می‌کند. تأثیر این رویکرد، تغییر دادن جلوگیری از گسترش (هسته‌یی) به مدیریت آن خواهد بود». اجازه بدهید تکرار کنم: «تأثیر این رویکرد، تغییر دادن جلوگیری از گسترش (هسته‌یی) به مدیریت آن خواهد بود». این کار را چگونه انجام خواهید داد!؟ (رژیم) ایران یک بازیگر پوکر با آمریکا بوده است. هر توافقی باید با نظارت کنگره صورت گیرد والا باید آن‌را پاره کرد. [تشویق] باید در هر قدمی بر آن نظارت کرد و کنگره باید قادر به یا منتفی کردن و یا حمایت از آن باشد. این کلیدی است.
زمان آن است که با کنگره و سنا و اعضای کنگره تماس بگیرید، بیرون بروید و یک قرار ملاقات با آنها بگیرید. اطمینان حاصل کنید که این توافق یک توافق بد نباشد و بتوانیم کاری کنیم که کنگره بر آن نظارت داشته باشد. بگذارید آن‌را تقویت کنیم. تحریمها، هنگامی که شما به یک بازی می‌روید، تحریمها را روی میز می‌گذارید. شما با یک دست ضعیف بازی نمی‌کنید، با دست قوی بازی کنید. با قیمت نفت شما یک فرصت دارید. استراتژی. ژنرال همه‌چیز را در مورد استراتژی می‌داند. این یک فرصت است.
ما باید هم‌چنان از رهبرانمان خواهان پاسخگویی بشویم. اما اشتباه نکنید، زمان در این مسأله دوست ما نیست، و بنابراین ما در لبه تیغ نشسته‌ایم. متشکرم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b5e8a653-15fb-4f1a-8548-3be92b582330"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات