728 x 90

بنیادگرایی اسلامی,دخالتهای ایران,

ژنرال هیو شلتون: رژیم حاکم بر ایران پدرخوانده داعش است

-

ژنرال هیو شلتون
ژنرال هیو شلتون
ژنرال هیو شلتون تأکید کرد، رژیم حاکم بر ایران پدرخوانده داعش است و مقابله با این گروه و افراطی‌گری سرانجام به رژیم ایران ختم می‌شود.
ژنرال شلتون در مصاحبه با تلویزیون بلومبرگ گفت: در حالی‌که داعش یک پدیده تازه ظهور است، رژیم ایران برای ۳۵ سال به‌عنوان پدر خوانده داعش عمل کرده است. آنها همان کاری را داخل کشور خود انجام داده‌اند که داعش علیه جهان خارج انجام داده است. در داخل ایران ما اقدامات وحشیانه‌ای مانند قطع اعضای بدن، سنگسار و سایر مجازاتهای شنیع را دیده‌ایم که در واقع به‌صورت مکتوب در قانون رژیم حاکم بر ایران اعمال شده است. بنابراین لازم است ما به عقب برویم و نگاه کنیم که چه چیزی باعث ایجاد این پدیده شده است و چگونه می‌توانیم آن را تضعیف کنیم. پاسخ این است که ما به نیروهای میانه‌رو در جهان اسلام نیاز داریم تا این جنگ علیه افراطی‌گری را هدایت کنند زیرا آنها کسانی هستند که به‌روشنی به جهان گفتند که (داعش و افراطیون) جنبشی اسلامی نیستند بلکه بنیادگرایان افراطی هستند که سعی دارند جهان را همان‌طور که رژیم ایران می‌خواهد شکل دهند.
ژنرال هیو شلتون همچنین گفت: داعش در حال گسترش است و اگر ما به‌دنبال ریشه اصلی- و تکرار می‌کنم که ریشه اصلی همان رژیم ایران است- هستیم باید از دوستان میانه‌رو مان کمک بگیریم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a38b074e-d980-43c2-9339-55ebb20cec0e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات