728 x 90

كمپ اشرف,

پیام آندرانیک هنرمند مردمی، عضو شورای ملی مقاومت ایران به اشرفیها

-

آندرانیک هنرمند مردمی، عضو شورای ملی مقاومت ایران
آندرانیک هنرمند مردمی، عضو شورای ملی مقاومت ایران
اشرفیان عزیزم
نور چشمان مردم ایران
از محبتهای شما در این دوران بیماری بی‌نهایت سپاسگزارم. منهم یک اشرفی هستم پرافتخارترین و زیباترین روزهای زندگی‌ام، روزهایی است که با شما بودم و برای شما سرودم و آهنگ ساختم.
من در دریای محبتهای شما، درد بیماری را بهتر تحمل می‌کنم و از همه همرزمان شورایی خواهران و برادران مجاهدم که در این دوران لحظه‌به‌لحظه با من هستند ممنونم.
خدا شاهد است از اول ورودم به بیمارستان، با تمام احساسم به فکر اشرفی‌های لیبرتی بودم و به همسرم آیدا گفتم که این‌جا این‌همه امکانات هست در حالی‌که خواهران برادران بیمارم در لیبرتی در شرایط محاصره قرار دارند و نمی‌دانم چطور باید معالجه شوند؟ به فکر مسعود بودم و شرایط سختی که در آن به‌سر می‌برد. می‌دانم دشمن با تمام امکاناتش دنبال ضربه زدن به او و اشرفی‌هاست چرا که به‌درستی آنها را دشمن اصلی و سازش‌ناپذیر خود می‌داند و به همین دلیل هم از هیچ جنایت و ترور و دروغ‌پراکنی توسط مأموران و مزدورانش در داخل و خارج کشور علیه مقاومت و به‌خصوص رهبری آن فروگذار نمی‌کند و البته علتش آن استقبال روزافزون مردم ایران از این مقاومت است.
جوانانی که به‌طور مستمر از ایران با من تماس می‌گیرند، همه می‌گویند تنها امید آزادی مردم ایران شما هستید.
من بالاترین افتخار زندگی‌ام همراهی با مجاهدین و عضویت در شورای ملی مقاومت ایران و حضور در مقاومتی است که مسعود و مریم آن را رهبری می‌کنند و هدف نخستش سرنگونی رژیم جنایتکار و ضدایرانی آخوندهاست.
من همواره به همه گفته‌ام که یک اشرفی مجاهد هستم و اشرفی مجاهد خواهم ماند.
باید بگویم همسرم آیدا در همگامی و همراهی با مجاهدین و شورا همواره، پشتیبان و یار و هم‌رزم و مشوقم بوده است.

آندرانیک، آساطوریان، اشرفی مجاهد
21بهمن 1393 -10فوریه 2015
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/64c0f411-8cc5-4e68-a42a-adec339bfda1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات