728 x 90

اخبار سوريه,

به هلاکت رسیدن دهها مزدور اسد در حومه دمشق

-

--
--
رزمندگان در نبردهای شدیدی با نیروهای اسد در حومه دمشق دهها تن را به هلاکت رساندند و تعدادی از زرهیهای آنان را منهدم کردند:
تلویزیون اورینت:
بنا‌ به گفته منابع محلی، رزمندگان در درگیریهای شدید با مزدوران اسد در اطراف شهرک تل صوان 29نفر از نیروهای دشمن را به هلاکت رساندند و تعدادی از تجهیزات و ماشین‌آلات زرهی آنها را منهدم کردند.
همین منابع گفتند در نبردهای اطراف شهرک دیر سلمان در حومه شرقی دمشق رزمندگان 33 مزدور لبنانی و پاسداران رژیم آخوندی را به هلاکت رساندند.
همچنین در درگیریهای مستمر وافدین در اطراف شهر دوما دهها تن از نیروهای اسد به هلاکت رسیدند.
رزمندگان در شهر داریا در حومه غربی دمشق طی یک عملیات ویژه دهها تن از نیروهای اسد و مزدوران حزب‌الشیطان را به هلاکت رساندند و تعداد زیادی را مجروح کردند.
رزمندگان ساختمان تجمع این مزدوران در شمال شهر داریا را منفجر کردند. از طرفی دیگر رسانه‌های وابسته به رژیم اسد به هلاکت 21 مزدور در جریان نبردها اعتراف کردند، در میان مزدوران به هلاکت رسیده یک افسر نیز به چشم می‌خورد.
فرمانده رزمندگان این منطقه زهران علوش در حساب تویتر خود پایان ممنوعیت تردد در دمشق را اعلام کرد.
وی در گفتگویی با اورینت نیوز گفت: رزمندگان توان کافی برای هدف قرار دادن تمام مراکز اسد در دمشق به‌طور همزمان را دارند. او وعده داد که عملیاتی ویژه و غیرمنتظره رزمندگان در راه است. زهران علوش: هدف از موشک باران مراکز اسد ممانعت از بمباران شهروندان در غوطه شرقی است. یعنی ما با رژیم می‌جنگیم و باید رژیم بداند که شهروندان رابطه‌ای با آنها ندارند. ما مواضع نظامی اسد را تنها در پاسخ به بمباران شهروندان مورد تهاجم قرار می‌دهیم. ما قبول کردیم که با رژیم در جبهه‌های نبرد بجنگیم، ای کاش شهامت داشتند و با ما در جبهه ها می‌جنگیدند، ما اجازه نمی‌دهیم شهروندان را بمباران کنند، رژیم باید بفهمد که باید کشتار شهروندان را پایان دهد.
ما به لطف خدا، توان کافی داریم که تمام مواضع و مراکز اسد را همزمان در هم بکوبیم.
اهداف ما به‌دقت بررسی شده و دقیق است و میزان دقت هم 95 درصد است. به گفته شاهدان و اسنادی که به دست آوردیم رژیم اسد همزمان با تهاجم ما، مناطق مسکونی در دمشق را گلوله‌باران کرده است. دلیل اصلی‌اش هم همین امروز است. خمپاره‌های دشمن از بخش امنیتی معروف به فلسطین و اداره امنیت در میدان کفر سوسه به سمت میدان دمشق شلیک می‌شد. این خمپاره‌باران همزمان با ما که مواضع اسد را هدف قرار می‌دادیم صورت گرفت. دشمن تلاش می‌کند وانمود کند که گویا ما شهروندان را هدف قرار می‌دهیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/aed5b5af-50ae-4715-b898-7c56181b4d52"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات