728 x 90

مجاهد شهید عباسعلی جابرزاده

مجاهد شهید عباسعلی جابرزاده‌انصاری
مجاهد شهید عباسعلی جابرزاده‌انصاری
مجاهد شهید عباسعلی جابرزاده‌انصاری در سال‌۱۳۳۰ در یک خانواده زحمتکش اصفهانی متولد شد. او چند سال پس از پایان تحصیلات متوسطه به‌ گل‌فروشی اشتغال یافت.
آشنایی عباسعلی با مجاهدین به‌سالهای‌50 بر‌می‌گردد. او همزمان با گسترش تظاهرات در قیام ضدسلطنتی، فعالیتهای سیاسی خود در ارتباط با مجاهدین را بیشتر و بیشتر می‌کند و پس از پیروزی انقلاب فعالیتهای تشکیلاتی خود را با جنبش ملی مجاهدین در اصفهان ادامه می‌دهد.

در دوران فعالیتهای سیاسی مجاهدین، طی سالهای‌58 و 59 او علاوه بر‌ خانه و سایر امکاناتی که در اختیار مجاهدین قرار می‌داد، محل کارش را که «گلفروشی ساحل» نام داشت، به ‌مرکزی برای هماهنگی و ارتباطات هواداران مجاهدین تبدیل کرده بود.
درگیری مستمر او با پاسداران و چماقداران رژیم و ضرب و شتمها و آزارهایی که در جریان این وقایع متوجه او می‌شد، بر ‌انگیزه‌های مبارزاتی و ثبات قدمش در مبارزه می‌افزود. عباسعلی در آبانماه سال59 به‌بخش حفاظت سازمان منتقل می‌شود و در زمره اعضای واحدهای حفاظت از پایگاه سردار خیابانی به‌انجام مسئولیتهای انقلابی خود با شور و اشتیاقی صد چندان ادامه می‌دهد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/082c5c6a-1a23-4c16-a0af-5cb9da8a9593"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات